هنيه :

شکست اخير رژيم صهيونيستي درغزه ؛ مرحله اي از آزاد سازي قدس

نخست وزير دولت مردمي فلسطين تاکيد کرد شکست اخير رژيم صهيونيستي در نوار غزه مرحله اي براي آزاد سازي قدس شريف به شمار مي رود.

 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه القدس؛ اسماعيل هنيه امروز طي سخناني در مراسم تجليل از خانواده‌هاي قربانيان تجاوزات رژيم صهيونيستي عليه غزه تصريح کرد وقتي سخن از فلسطين به ميان مي آيد فلسطيني است که ما در کتابهاي تاريخ و جغرافياي خود آنرا آموخته ايم چرا که حد و مرز آنرا قهرمانان ن بزرگ ترسيم کرده اند.

وي افزود: اي برادران دشمن در اين نبرد مي خواست اراده مردم را بشکند و از لحاظ نظامي ، رسانه اي ، منطقه اي و بين المللي خود را آماده کرده بود تا باريکه غزه را به آمريکاييها ببخشد به گمان اينکه اين مردم ، مردمي زخم خورده هستند و سالهاي محاصره عزم و اراده آنها را سست کرده است.

وي خاطر نشان کرد: دشمن معتقد بود مي تواند در غزه يکه تازي کند و گمان مي کرد مقاومت سرگرم حکومت داري و سياست است ، دشمن تصور مي کرد با جنايت ترور رهبر بزرگ گردان عزالدين قسام احمد الجعبري مي تواند آرامش را براي خود به همراه آورد در حاليکه اين جنايت درهاي گسترده اي را مقابل اين مردم گشود تا بار ديگر ثابت کنند آنها وابسته به نسل ابرها هستند و اين افراد از برگزيدگان قهرماناني هستند که انقلاب «براق»، «قسام»، «نبرد قسطل»،« انقلاب فلسطيني معاصر»، «انتفاضه نخست»، «قيام دوم »، «فرقان» و « سجيل » را خلق کرده اند و به اميد خداوند متعال اين نسل «قيام قدس» را محقق خواهند کرد .

وي در ادامه اين مطلب گفت:رژيم صهيونيستي فکر مي کرد در خارج از دسترسي هوايي مقاومت قرار دارد و مي تواند به اين مردم و خانواده هايشان در غزه شکست وارد کند و همگي را به دنبال خود بکشاند و آنچه که مي خواهد خواه در ميدان و خواه در سياست به مردم تحميل کند.

وي افزود رژيم صهيونيستي تصور مي کرد با در اختيار داشتن نهاد هاي اطلاعاتي قوي خود به اين نتيجه رسيده بود که قدرت مقاومت محدود است .

رژيم صهيونيستي حتي اگر وسايل پيشرفته اي براي نبرد داشت جرأت استفاده کردن از آنرا نداشت چرا که معادله استفاده از اين وسايل امکان ملتهب کردن تمام منطقه را داشت و گمان مي کرد غزه در تيررس مستقيم تيرهاي آنان قرار دارد و مي تواند معادلات را به هم بريزد اما اين مردم بزرگ که مقاومت را در آغوش خود دارند و بر اساس مقاومت ، انقلاب و قيام در داخل و خارج فلسطين رشد و تربيت يافته است اجازه چنين کاري به او ندادند. آنها تصور نمي کردند که اين مردم گنجينه اي از ايمان، پايداري، اراده دارند و مي توانند قدرت اين رژيم را به چالش بکشند.

اسماعيل هنيه تاکيد کرد رژيم اشغالگر فکر نمي کرد که اين مردم توان ادامه نبرد اين چنيني را با او دارند و در يافتند اين موضوع خيلي فراتر از محاسبات اشغالگران است .
وي تصريح کرد : هرکس به حمايت اين اشغالگران اقدام مي کند ما قادر خواهيم بود در برابر انان ايستادگي کنيم حتي مي توانيم با ارتش آمريکا مبارزه کنيم و سرانجام کشته شويم .

هنيه افزود : مردم ما در مقابل موضع آمريکا ايستادگي کردند چرا که ما در طول اين هشت روز بيش از صد و شصت شهيد داديم اينها مدالهاي شرف و نشانه پيروزي هستند و براي ما  مايه عزت و افتخار است.

وي افزود: با تمام اين کشتارهاي وحشيانه آمريکا مي گويد اسرائيل حق دارد از خودش دفاع کند چرا که ما با تسليحات آمريکاييها کشته مي شويم ؛ رژيم صهيونيستي مواد منفجره اي که چند تن وزن دارد بر سر کودکان، زنان، مردان بيگناه ما ريخت و خانه هاي آنها را ويران کرد بنابراين ما در رويارويي مستقيم با اشغالگر و به طور غير مستقيم با کسي که از اين رژيم حمايت مي کند قرار داريم آمريکاييها آنان را به تسليحات مجهز مي کنند و برجنايات اشغالگران سرپوش مي گذارند.

برچسب ها: فلسطین ، آزادی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار