رييس جمهور در گفت و گوي تلفني با اسماعيل هنيه، پيروزي بزرگ مردم غزه و مقاومت در برابر تهاجمات رژيم صهيونيستي را به ملت فلسطين ، مقاومت منطقه و تمام ملت ها و دولت هاي آزاده و عدالت طلب جهان تبريك گفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، محمود احمدي‌نژاد در تماس تلفني اسماعيل هنيه نخست وزير دولت مردمي فلسطين با قدرداني از مقاومت و ايستادگي مردم غزه و پيروزي مجدد آنان بر صهيونيست ها تاكيد كرد: راه عزت و سرافرازي و آزادي تمام فلسطين همين راهي است كه امروز مردم غزه و مقاومت انتخاب كرده است .

رييس جمهور تصريح كرد: ملت ايران براي پيروزي شما و همه مومنان و عدالت خواهان دعا مي كند و اميدواريم با همت و تلاش همه مومنان و مصلحان، قدس شريف آزاد و عدالت در تمام زمين برقرار شود.

احمدي نژاد تاكيد كرد:صهيونيست ها به پايان راه رسيده اند و جز به رسميت شناختن و تن دادن به حق مسلم ملت فلسطين راه ديگري ندارند.

رييس جمهور همچنين با اظهار همدردي با خانواده آسيب ديدگان تهاجم اخير دشمن صهيونيستي ، براي شهدا محشور شدن با پيامبر گرامي اسلام (ص) و براي جانبازان و مصدومين، سلامتي و عافيت مسئلت كرد .

اسماعيل هنيه نخست و زير دولت مردمي فلسطين نيز در اين گفت و گوي تلفني با قدرداني از حمايت و پشتيباني دولت و ملت بزرگ ايران اظهار داشت : پايمردي و قدرت مردم غزه و فلسطين در براير تهاجم ددمنشانه رژيم صهيونيستي، مديون حمايت هاي جمهوري اسلامي ايران است.

وي تاكيد كرد: ما و مقاومت در كنار مردم فلسطين بر اصول خود ثابت قدم و پايدار هستيم و هيچگاه از مسجد الاقصي چشم پوشي و از مواضع اصولي خود عقب نشيني نخواهيم كرد .

اسماعيل هنيه با اعلام سلام و درود هاي گرم مردم غزه و خانواده شهدا و مجروحين به دكتر احمدي نژاد ، گفت: پشتيباني و حمايت شما پشتوانه هميشگي مردم فلسطين و غزه است و خداي متعال را از اينكه ملت فلسطين را نجات داد بويژه در دهه اول محرم الحرام كه دهه پيروزي خون بر شمشير بوده است، صميمانه سپاسگزاريم .

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار