بوداغی
در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: استقرار نظام کیفیت
از سال 90 در پست آغاز شده و امسال شرکت پست به دنبال اخذ اهتمام جایزه
کیفیت است که در این مسیر پنج استان از جمله خراسان رضوی سهیم هستند.
وی
ادامه داد: با توجه به الزامات و ضرورتهای اتحادیه و ظهور رقبای جدید در
عرصه خدمات رسانی، در حال حاضر بهبود کیفیت در سرویسها و خدمات یک اصل
ضرورت در شبکه است.
وی مجموعه اقداماتی که در این چهارچوب باید
انجام شود را در سه محور خلاصه کرده و خاطر نشان کرد: کیفیت در حوزه
عملیاتی یا همان شاخصها و سنجههای تعیین شده در ارزیابی عملکرد کیفیت در
سطح بین المللی در بعد اقتصادی و ارزشی و استقرار نظام کیفیت اساس استراتژی
شرکت در مسیر کیفیت است./ف