شبکه ان بی سی اعلام کرد ادامه سیاست های جمهوریخواهان شرکت پست آمریکا را با ورشکستگی روبه رو کرده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه ان بی سی ؛ دیدگاه جمهوریخواهان که بر خصوصی سازی شرکت پست آمریکا مبتنی بوده و قوانینی نظیر قانونی که در آخرین جلسه کنگره سال دو هزار و شش به دست جمهوریخواهان تصویب شده است، این شرکت را با زیان مالی گسترده و خطر ورشکستگی رو به رو کرده است. این شرکت در سال مالی منتهی به سی سپتامبر دو هزار و دوازده، پانزده و نه دهم میلیارد دلار زیان مالی داشت.

بر اساس قوانینی که اکنون برای شرکت پست آمریکا تعریف شده است، این شرکت موظف است از قبل بودجه بازنشستگی کارمندان خود را تامین کند. این پرداخت ها یازده و یک دهم میلیارد دلار از زیان مالی امسال این شرکت را در بر می گیرد. چهار و هشت دهم میلیارد دلار دیگر ناشی از کاهش تقاضا برای دریافت خدمات پستی است. اما هر دو این مشکلات را می توان به سادگی رفع کرد. از جمله پیشنهادهایی که برای شرکت پست آمریکا مطرح شده است، مدرن کردن خدمت رسانی این شرکت است.

سناتور برنی ساندرز از جمله سیاستمدارانی است که توصیه می کند وظایف تازه ای برای شرکت پست آمریکا تعریف شود که با تقاضاهای امروز مردم همخوانی داشته باشد. وی مدعی است به این ترتیب شرکت پست می تواند به منابع تازه درآمد دست یابد.

در صورتی که دولت برای رفع مشکل شرکت پست وارد عمل نشود، تعداد زیادی فرصت های شغلی در این بخش از دست خواهد رفت. هم اکنون این شرکت در نظر دارد دویست و شصت دفتر پستی خود را در سراسر کشور ببندد. این به معنای از دست رفتن سی و پنج هزار فرصت شغلی است.
برچسب ها: پست ، آمریکا ، ورشکستگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار