نماینده سراب گفت: هدف اصلی دشمنان دین زدایی از دانشگاه ها بوده و برنامه های مختلفی از سوی انها در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، مهناز بهمنی امروز در آئین معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی سراب یاداورشد: با تقویت برنامه های دینی و ارتباط بیشتر مراکز دانشگاهی با حوزه های دینی می توان دشمنان را در رسیدن به هدف خود در دین زدایی از دانشگاه ها ناکام گذاشت.

نماینده سراب بر کاربردی کردن علم و دانش تاکید کرد و افزود: دانشگاه ها و دانشگاهیان نباید در سایه قرارگیرند و بایستی مدیران اجرایی از تجارب و یافته های انها در جهت رسیدن به تعالی و پیشرفت بهره ببرند.

نماینده سراب با بیان اینکه پیشرفت پله ای در عرصه علم و دانش مطلوب نیست تصریح کرد: پیشرفت جهشی باید مدنظر همه دانشجویان و اساتید باشد.

وی با عنوان این مطلب که تعصب و رفتارهای غیرعلمی و غیرکارشناسی جایی در دانشگاه هاندارد اظهارکرد: دانشگاه باید مرکزی برای شکوفایی علم و دانش و مکانی برای تولید علم و تکنولوژی مورد نیاز مراکز اجرایی و صنعتی باشد.

نماینده سراب با اشاره به ترورهای ناجوانمردانه اساتید و دانشمندان ایران اسلامی از سوی دست های مرموز بیگانگان بیان داشت: روزبه روز به برکت تلاش و کوشش های جوانان بااستعداد این مرزو بوم رشد علمی و فن آوری در کشور زیادتر می شود و دشمنان در رسیدن به اهداف پلید خود درمانده و ناتوان شده اند.

رسولی نژاد دبیر منطقه 13دانشگاه آزاد اسلامی نییز در این آئین گفت: دانشگاه ازاد اسلامی به مدد حمایت های مسئولان کشور توانسته به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان تبدیل شود.

وی ادامه داد: این دانشگاه که با کمک یک میلیون تومانی حضرت امام شکل گرفت اینک بیش از نصف دانشجویان کشور را در خود جای داده و پیشرفت های علمی زیادی را عاید کشور ساخته است.

دبیر منطقه 13دانشگاه ازاد اسلامی بر تعامل و همکاری مسئولان دانشگا ه با اعضای شورای اداری و مدیریت شهرستان تاکید کرد.

در این آئین با قدردانی از زحمات رضا کاظمی زاده سرپرست قبلی واحد سراب علی سلیمی شاملو به عنوان رییس جدید دانشگاه ازاد اسلامی سراب معرفی شد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.