سامانه هاي كتاب الكترونيكي حوزه سلامت از دستاوردهاي خدمات الكترونيك دانشگاهي از جمله فعاليتي است كه در جشنواره خدمات الكترونيكي سلامت، ارزيابي و داوري مي شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  وب دا، دبير جشنواره خدمات الكترونيكي سلامت ضمن بيان اين مطلب گفت: برخي از دانشگاه هاي علوم پزشكي در كشور با ارائه اين خدمت ارزشمند عموم كاربران را به بهره برداري الكترونيكي از جديدترين دستاوردهاي حوزه پزشكي در قالب كتاب الكترونيكي فرا مي خوانند. طوري كه علاقمندان مي توانند از طريق فضاي مجازي به مطالعه كتاب و يا تحقيق و پژوهش بپردازند، و از مراجعه حضوري به كتابخانه ها و يا خريد كتاب هاي گران قيمت بي نياز شوند.

دكتر حسين رياضي، با اشاره به ابتكار معاونت پژوهشي دانشگاه علوم پزشكي تهران افزود: يكي از خدمات برجسته در اين زمينه به همت دانشگاه علوم پزشكي تهران تحت عنوان "سامانه انتشارات و علم سنجي" به مخاطبان فرهيخته ارائه شده است. اين سامانه ضمن معرفي جديدترين انتشارات علمي در زمينه پزشكي اين امكان را براي كاربران فراهم آورده تا در صورت نياز به فايل pdf تمام مطالب كتاب دسترسي داشته و امكان ذخيره سازي متن كتاب يا بخش هايي از آن نيز به انتخاب كاربر، وجود دارد.

وي گفت: اين سامانه لينك هاي مفيد و بخش هاي متفاوتي دارد كه از مهمترين آنها اخبار و اطلاعات مربوط به برگزاري كارگاه هاي آموزشي در حوزه سلامت و پزشكي است. علاقمندان براي مراجعه به اين سامانه و بهره برداري از آن مي توانند به نشانی http://tumspress.tums.ac.ir مراجعه كنند.

شايان ذكر است: پايان مهلت دريافت آثار نخستين جشنواره خدمات الكترونيك سلامت، 10 آذر ماه به پايان مي رسد و پس از بررسی آثار ارسالی و انجام مراحل داوری برگزيدگان در روز دوم بهمن سال جاري طي مراسمي معرفي مي شوند./ع2

برچسب ها: سلامت ، پزشکی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار