مهاجم تيم فوتبال صبای قم دیدار مقابل تیم راه آهن در هفته ی 16 رقابت های لیگ برتر را سخت ارزیابی کرد و بیان داشت: از شرایط میزبانی خود در این دیدار استفاده می کنیم و به طورحتم راه آهن را شکست می دهیم.

بهمن طهماسبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت:  تیم شرایط  بسیار خوبی دارد و علی رغم اینکه در دیدار هفته ی 15 مغلوب تیم سایپا شدیم اما با صحبت هایی که مربیان تیم انجام دادند از لحاظ روحی – روانی شرایط  خوبی داریم و به جبران نتیجه هفته  15 و بهبود شرایطمان  در جدول رده بندی به مصاف راه آهن تهران می رویم.

وی ادامه داد:  راه آهن نسبت به سال  گذشته پیشرفت  محسوسی کرده است بازیکنان این تیم با انگیزه  ،‌جوان و با تجربه هستند دایی مربی حرفه ای می باشد  و تیم قدرتمندی  را راهی رقابت های لیگ برتر کرده است

طهماسبی  تصریح کرد:  امتیازات این دیدار برای ما بسیار حائز اهمیت است با پیروزی  در این دیدار شرایط صعودمان تا رده ی 8 جدول فراهم می شود از اینرو  در یک هفته مانده تا پایان رقابت های نیم فصل  تمام تلاشمان را بکار می گیریم تا در نیم فصل  رتبه مناسبی را از آن خود کنیم.

مهاجم صبا افزود: تیم راه آهن در دیدار هفته ی گذشته ی خود موفق به شکست حریف خود شده است از اینرو بازیکنان تیم برای شکست تیم صبا با انگیزه  بالایی برخوردار هستند بنابر این  دیدار سختی را برای دو تیم  پیشرو است./مح

 

 

 


 

برچسب ها: امتیاز ، دیدار ، نیاز ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار