جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان بسیج را ظرفیت مناسبی برای تبدیل تهدیدات به فرصت خواند و گفت: تا زمانی که بسیج و بسیجیان در صحنه باشند اهداف دشمنان علیه ایران اسلامی محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران، علیخانی گفت: بسیجیان بعد از فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج چنان نقشی را ایفا کردند که در تاریخ ایران و دنیا بی‌نظیر بوده و امروز به الگویی در سراسر جهان تبدیل شده است.
جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان از بسیج به عنوان یک حرکت اعتقادی نام برد که به یک مرکز معنوی اسلامی و الهی متصل است و گفت: بسیج با اعتقادی پاک و مطهر تحقق اهداف را دنبال می‌کنند و همین مسئله موجب اقتدار آنان در تمامی عرصه‌ها شده است.
وی افزود: اکنون بسیجیان در تمامی میادین بحرانی ایجاد شده برای اسلام و انقلاب اسلامی حضور دارند تا جایی که از زمان تسخیر لانه جاسوسی تا برخورد با گروهک‌های ملحد در اوایل انقلاب و نیز جنگ تحمیلی و حتی در خنثی کردن فتنه 88 نیز نقش مؤثری را ایفا کرده‌اند.
وی تصریح کرد: اکنون بسیج به عنوان الگویی برای سایر کشورها شده است و همین بیداری اسلامی در سایر کشورهای اسلامی نشان از الگوگیری آنان از بسیج و ایفای نقش آن در عرصه‌های مختلف را می‌رساند.جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان به حرکت تهدید آمیز اخیر آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با آن رهبری پیامبرگونه و به پشتوانه بسیج و سایر نیروهای مسلح چنان مشتی به دهان این یاوه‌گویان زدند که در کمتر از 24 ساعت موضع خود را تغییر دادند./ب
برچسب ها: بسیج ، الگو ، بیداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.