شورای تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران با صدور پیام تبریکی به مناسبت پیروزی مردم غزه در جنگ هشت روزه تاکید کرد كه موشک‌های ایرانی فجر 5 خواب راحت را از چشمان سران رژيم صهيونيستي ربود.

 به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، متن پیام تبریک شورای تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران  به مناسبت  پیروزی مردم غزه به شرح ذیل است:


بسم الله قاصم الجبارین


وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعْدَ الَّذِی جَاءکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِیٍّ وَلاَ نَصِیرٍ
 
رژیم متوحش صهیونیست بار دیگر، با حمله به غزه، خونخواری خود را آشکار کرد و همگان جنایتکاری این رژیم را به چشم خود مشاهده نمودند. رژیم سفاک و جائر صهيونيستي تصور می کرد با ترور فرمانده‌هان ارشد مقاومت، می تواند قدرت آنان را در هم شکند. اما مردم غزه با تکیه بر ایمان به خدا و صبر خود، در برابر غاصبان صهیونیست مقاومت کردند و قدرت خود را بیش از پیش به رخ آنان کشیدند. آفرین بر صبر و مقاومت آن ها و این پیروزی مبارکشان  باد.

این ماجرا نشان داد که "مقاومت" ، تنها راه غلبه بر اسرائیل، دشمن همیشگی اسلام و مسلمانان است. مسلمانان و به خصوص مردم فلسطین دانستند، این غده ی سرطانی به هیچ تعهدی پایبند نیست و هرگاه بتواند بر مسلمانان ضربه ای وارد کند، دریغ نمی ورزد. این خط مشی همیشگی آنان است و جز مقاومت نمی توان راه دیگری را متصور شد. مردم غزه نیز بهتر از همه این مهم را دانستند و در برابر حمله ی ناجوانمردانه و غاصبانه ی اسرائیل، موشک‌های خود را بر فرق سر آنان کوبیدند. موشک های ایرانی فجر 5 خواب راحت را از چشمان سران رژيم صهيونيستي ربود و سامانه ی گنبد آهنین نیز دردی از آنان دوا نکرد. احمق‌ها پنداشته اند با سلاح‌های مادی خود می توانند جلوی مقاومت را بگیرند و ندانستند که مردم غزه سلاحی به نام ایمان و توکل بر خدا دارند!

اما غرب و به خصوص آمریکا، باز هم نشان دادند که نه تنها حقوق ملت‌ها برای آنان پشیزی نمی ارزد، بلکه نابودی ملت‌های مسلمان آرزوی آنان است. از همان ابتدا، آمریکا حمایت خود را از حمله ی رژیم کودک کش صهيونيستي به غزه اعلام کرد و هر چه گذشت و کودک کشی و قتل عام غیر نظامیان توسط صهيونيست‌ها بیش تر شد، حمایت این دروغ گویان نیز بالاتر رفت گویی که بویی از انسانیت نبرده اند. ملت‌های مسلمان باید بیدار شوند و دست خونین آمریکا و متحدانش را در این ماجرا  ببینند. سران بزدل عرب نیز با سکوت خود به این جنایات دامن زدند و به تماشای کشتار مردم غزه نشستند. اینان نیز چهره ی نفاق خود را آشکار کردند و ادعای دروغین آنان در حمایت از ملت های عرب نمایان شد.

سازمان ملل و مجامع جهانی نیز طبق معمول، عدم کارایی خود را نشان دادند و ملت‌های مسلمان باید بدانند که این نهاد‌ها تنها ابزاری برای به زیر سلطه کشیدن ملت‌های دنیاست و کارایی آنان تنها توجیه جنگ طلبی‌ها و غارت گری‌های غرب و در درجه ی اول آمریکاست. همان گونه که در این ماجرا نیز مجامع جهانی فقط از حمله ی موشک‌های مقاومت به رژيم صهيونيستي نام بردند و آن را محکوم کردند. گویی صد‌ها شهید و زخمی مردم غزه در چشم آنان انسان نبودند.

بعد از این ماجرا، ملت های مسلمان باید بیش تر از پیش هوشیار باشند و راه را بر توطئه ی غرب و اسرائیل ببندند. مسلمانان باید با تکیه بر اتحاد و همدلی بیش تر از پیش کنار هم بایستند، تا اسرائیل بداند برای حمله به یک ملت با یک امت واحد مواجه است و فکر تجاوز را برای همیشه از سر خود بیرون کند.

جا دارد که باز هم بر این صبر و مقاومت دلیرانه ی مردم غزه تبریک بگوییم. خداوند اجر مجاهدت شما را خواهد داد و دین خود را پیروز خواهد کرد.

و یظهره علی الدین کله و لو کره المشرکون

انتهاي پيام/

برچسب ها: بیانیه ، شورا ، تبریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار