نيروهاي مزدور رژيم آل خليفه در بحرين راهپيمايي "لبيک يا حسين" را که به مناسبت عزاداري امام حسين (ع) در منطقه النويدرات برگزار شده بود سرکوب کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ در حالي که شمار زيادي از اهالي النويدرات با شرکت در اين راهپيمايي ضمن عزاداري به مناسبت عاشوراي حسيني شعار «جسم و جان ما فداي بحرين» سر مي دادند عناصر مزدور رژيم آل خليفه با حمله به آنها شرکت کنندگان در مراسم را متفرق کردند.

شرکت کنندگان در مراسم در حالي که عناصر رژيم گاز اشک آور به سمت آنها شليک مي کردند به سردادن شعار «لبيک يا حسين» ادامه مي دادند.

گفتني است شرکت کنندگان در اين تظاهرات شعارهايي عليه رژيم آل خليفه حاکم بر بحرين سردادند. تظاهرکنندگان شعار مي دادند "شهيد ما نمرده است ؛ جسم و جان ما فداي شهدا" .

همچنين بحريني ها با برگزاري مراسم عزاداري امام حسين (ع) كه شرکت کنندگان آن شمار زيادي از زنان بودند  اقدام به سينه زني و نوحه خواني در عزاي سالار شهيدان کردند. در اين مراسم در حالي که کفن به تن کرده بودند در دسته هاي زنجيرزني به عزاداري و نوحه خواني پرداختند و غم و اندوه خود را  از شهادت سالار شهيدان نشان دادند.

گفتني است آيت الله شيخ عيسي قاسم روحاني برجسته بحريني در مراسم عزاداري عاشورا در الدراز شرکت کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار