رئیس اداره منابع آب شهرستان دشتستان گفت: سال گذشته و امسال 55 کیلومتر کانال درجه سه و چهار کشاورزی در دشتستان اجرا شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سیاوش هنری امروز در دشتستان اظهار داشت: توسعه منابع آبی و تامین آب مورد نیاز کشاورزی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان در شهرستان است و برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم.

وی افزود: دشتستان دارای استعدادهای درخشانی در حوزه کشاورزی است و باید برای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی و افزایش سطح تولیدات کشاورزی اهتمام ورزیم.

رئیس اداره منابع آب شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: اجرای کانال‌های سه و چهار در اراضی کشاورزی شبانکاره از مهم‌ترین خواسته‌های کشاورزان منطقه است که امیدوار هستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

هنری تصریح کرد: وجود معارض از مهم‌ترین معضلات در اجرای کانال‌های آبیاری است که انتظار داریم با مساعدت مسئولان و همکاری بیشتر مردم این معضل رفع شود.

وی از اجرای 55 کیلومتر کانال درجه سه و چهار کشاورزی در دشتستان خبر داد و اذعان داشت: در سال گذشته و امسال با اعتبار 80 میلیارد ریالی موفق به اجرای 55 کیلومتر از کانال‌های درجه سه و چهار به منظور آبیاری اراضی کشاورزی تحت پوشش سد رئیسعلی دلواری شده‌ایم و این امر تحولی در توسعه و گسترش کشاورزی منطقه ایجاد خواهد کرد.

رئیس اداره منابع آب دشتستان یادآور شد: برای بهبود وضعیت آب و توسعه کانال‌های آبیاری در دشتستان از همه توان و ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم و به فضل خدا در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

هنری گفت: امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و تامین به موقع آب کشاورزان گامی در افزایش سطح تولید است./ج1

برچسب ها: بوشهر ، کانال ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.