دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان با اشاره به اصلاح قانون انتخابات گفت: اصلاح قانون انتخابات مستلزم آن است که دستگاه‌های ذي‌ربط با ارائه نظرات و پیشنهادات کارشناسی خود نمایندگان مجلس را براي تصويب يک قانون کامل و جامع ياري کنند که قانون مصوب شده پاسخگوی تمامي نیازها و مطالبات مردم و جامعه باشد.

محمد پهلوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه رئیس‌جمهور عالی‌ترین مقام رسمی کشور پس از مقام معظم رهبری محسوب مي‌شودT اظهارداشت: اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری باید تعریف مشخص و متناسب با شخصیت و جایگاه ریاست‌جمهوری ارائه دهد و همه ملزومات آن را در برگيرد در برگیرد.
 
اين فعال دانشجويي ادامه داد: اصلاح قانون انتخابات بايد به دور از جنجال سیاسی و فضاسازی صورت گيرد چرا که مجلس به وظیفه خود يعني قانون گذاری، عمل می کند.

 
 وي با بيان اينکه لازم است اصلاحاتي در نحوه برگزاري و ثبت نام کانديداهاي انتخاباتي صورت گيرد،‌ تصريح کرد: در اصلاح قانون انتخابات قطعا بايد به مسائلي چون هزينه‌هاي انتخاباتي كانديداها و اماكني كه اين هزينه‌ها را تامين مي‌كنند توجه شود تا جلوي برخي بي‌اخلاقي‌هاي انتخاباتي گرفته شود.
 
دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان در پايان خاطرنشان كرد: اصلاح قانون انتخابات مستلزم آن است که دستگاه‌های ذي‌ربط با ارائه نظرات و پیشنهادات کارشناسی خود نمایندگان مجلس را در جهت تصويب يک قانون کامل و جامع ياري کنند که قانون مصوب شده پاسخگوی تمامي نیازها و مطالبات مردم و جامعه باشد.
 
انتهاي پيام/
 
برچسب ها: اصلاح ، قانون ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار