سرپرست فرمانداری گتوند خواستار هماهنگی میان دستگاه‌های خدماتی پیش از انجام هرگونه حفاری در شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ هوشنگ محمدپور در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان خواستار هماهنگی بیشتر ادارات خدمات رسان برای حفاری‌ها شد و گفت: باید در راستای انضباط بخشی به حفاری‌های سطح شهر گتوند تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این ستاد هماهنگی برای انجام حفاری‌هاست، تاکید کرد: حفاری بدون مجوز در سطح شهر گتوند بسیار افزایش یافته و باید بر این مسئله نظارتی دقیق اعمال شود.

محمدپور افزود: هماهنگی به معنای جلوگیری از کارها نیست بلکه با یک مکاتبه ساده کتبی یا حتی مذاکره تلفنی می‌توان از بروز بسیاری از هزینه‌های اضافی جلوگیری کرد.

وی تاکید کرد: ماهیت تشکیل جلسه کمیسیون حفاری ساماندهی و اجرای پروژه‌ها و حفاری‌ها به صورت هماهنگ و جلوگیری از اتلاف هزینه‌ها و دوباره کاری در اجرای آن‌هاست لذا ادارات خدمات‌رسان قبل از انجام هرگونه حفاری ابتدا مجوز لازم را از این کمیسیون دریافت کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان گتوند خاطر نشان کرد: اخذ مجوز از این کمیسیون به نحوی تعهد برای حفاری در حجم مورد درخواست و پرکردن ترانشه باز شده و آسفالت آن در حداقل زمان است.

وی اظهار امیدواری کرد که تشکیل این کمیسیون باعث بهبود شرایط و حفار‌ی‌ها در شهرستان شود و خدمات‌رسانی توام با نظم و انضباط و رضایت مردم را به همراه داشته باشد./س
برچسب ها: هماهنگی ، خدمات ، حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.