يک کارشناس مسائل خاورميانه گفت: مردم بسیاری از کشورها از جمله مصر، تونس و اردن که آغازگر موج بیداری اسلامی در کشورشان بودند براي گسترش اين موج عظيم، حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

سیدهادی سيدافقهی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اتفاقات اخير در غزه بيان کرد: شگفتی‌آفرینی‌های جنش مقاومت، حماس و جهاد اسلامی در تاریخ فلسطين،  بی‌سابقه بوده و اين نشانگر فروپاشي غده سرطاني منطقه(اسرائيل) است.

وی افزود: موشک‌های ایرانی با رسیدن به تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیستی توانستند بسیاری از معادلات را به نفع مقاومت اسلامی تغيير دهند.

سيد افقهي تصریح کرد: اقدامات مقاومت سبب تغيير در بسياري از  نقشه‌ها و مواضع تهاجمی صهیونیست‌ها شد. آنها در حمله خود در سال 2008 میلادی نيز با وجود امکانات بالای نظامی،‌ تجهیزات پیشرفته و پشتیبانی گسترده غرب نتوانستند به خاک غزه نفوذ و مقاومت اسلامی را سرکوب کنند.

وي با اشاره به گسترش موج عظيم بیداری اسلامی و درک حقیقت استکباری رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه اظهار داشت: مردم بسیاری از کشورها از جمله مصر، تونس و اردن که آغازگر موج بیداری اسلامی در کشورشان بودند براي گسترش اين موج عظيم، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

سيد افقهي با اشاره به تلاش جوامع بين‌المللي براي برقراري آرامش در غزه افزود: با توجه به شرايط کنوني، سازمان ملل متحد، شورای امنیت و ديگر جوامع بين‌المللي سعي دارند تا با برقراري آرامش میان فلسطین و رژیم جعلي صهیونیستی، اوضاع منطقه را آرام کنند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان خاطرنشان کرد: ملت مظلوم فلسطین در طی اين سال‌ها با تحمل بمباران، محرومیت، گرسنگی و محاصره  برای رسیدن به پيروزي نهايي در برابر استکبار جهاني و رژيم اشغالگر قدس ايستادگي خواهند کرد.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: مقاومت ، افقهی ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار