عمادرضا مهاجم عراقی مورد نظر آبی ها با دردسر بزرگی روبرو شده است این بازیکن شرایط مشخص برای حضور در لیگ ایران و استقلال ندارد و این موضوع با مخالفت شدید اعضای تیم استقلال روبرو شده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ عماد رضا همچنان قصد سفر به ایران و رویارویی با اعضای تیم سپاهان را ندارد زیرا قصد ندارد 35 درصد از مبلغ دریافنی قراردادش با این تیم را برای اعضای تیم سپاهان پس بدهد از طرفی وی ناچار به پرداخت مالیات نیز هست و تا زمانی که این اقدامات را به سرانجام نرساند نمی تواند به لحاظ قانونی برای عقد قرارداد با استقلال اقدام کند.


از طرفی آبی ها اعلام کردند که مشکلات عماد رضا برای حضور در تیم استقلال باید حل و فصل شود و آنها دخالتی در این امر ندارند اما این در حالی است که در آخرین تماس آبی ها با عماد رضا برای پرس و جو در خصوص وضعیت وی معین شد که این بازیکن عراقی خواستار این است که استقلالی ها 30 درصد از مبلغ قرارداد وی را به سپاهانی ها پرداخت کنند تا کار برای حضور این بازیکن در تیم استقلال راحت شود، آبی ها مدعی شدند که در حال حاضر نمی توانند چنین اقدامی را انجام دهند زیرا عماد رضا طبق توافق نهایی با استقلالی ها مبلغی را برای یک نیم فصل حضور در جمع آبی ها تعیین کرده است که اگر قرار بر پرداخت قرارداد سپاهان باشد از این مبلغ کسر می شود.

**دو بازیکن استقلال پول گرفتند

درحالیکه قرار نبود اعضای باشگاه استقلال تا مدتها پولی را به اعضای این تیم پرداخت و اعضای این تیم که هر کدام برای دریافت پول با مشکلات جدی روبرو هستند تحت تأثیر چند نفر خاص هستند.


بازیکنان تیم استقلال با شرایط خاصی روبرو شدند و این درحالیست که اعلام شده است چک حامی مالی تیم استقلال قرار است اواخر آذر نقد شود و هیچ یک از اعضای این تیم قرار نبود تا آن زمان پولی را از مسئولان باشگاه دریافت کنند اما این اتفاق رخ نداده است و شرایط این تیم طوری پیش می رود که آبی ها توانستند شرایط را برای پرداخت پول به دو بازیکن این تیم مهیا کنند زیرا آبی ها با شرایط مالی مناسبی روبرو نیستند و این موضوع عاملی است که اوضاع برای چند بازیکن این تیم به صورت ایده آل پیش برود.

شایان ذکر است، دو بازیکن این تیم با شرایط خاصی روبرو شدند که توانستند از مسئولان این باشگاه پول دریافت کنند این درحالیست که قرار بود اکثر اعضای این تیم با شرایط مشابه از مسئولان این تیم پول دریافت کنند اما این اتفاق رخ نداد و دو بازیکن به صورت انفرادی و بدون اطلاع نفرات دیگر تیم توانستند چک خود نقد کرده و با شرایط ایده آل پیش برود.

**تماس پرسپولیسی ها با ساموئل ادامه دارد

ساموئل هافبک سیه چهره تیم استقلال با شرایط ایده آلی در این تیم روبرو شده است بازیکني که در فهرست مازاد تیم استقلال قرار داشت در حال حاضر هافبک مورد اعتماد سرمربی این تیم است که قصد دارد هر طور شده این بازیکن را در تیمش حفظ کند و وی را برای نیم فصل دوم نیز در اختیار داشته باشد.


براساس این گزارش ساموئل درحالی با پیشنهاد پرسپولیس روبرو شد که به دلیل اوضاع مالی و شرایطی مناسب که مدیریت قرمزها برای وی درنظر گرفته بود خواستار جدایی از تیم استقلال شد اما در حال حاضر این اتفاق قرار نیست رخ دهد زیرا امیر قلعه نوعی اعلام کرده است به هیچ وجه با جدایی وی موافقت نمی کند و این بازیکن تا پایان قراردادش در تیم استقلال می ماند از طرفی ساموئل نیز تمایلی برای جدایی از این تیم نشان نمی دهد و این موضوع باعث شده است که دل استقلالی ها برای حفظ این هافبک محکم شود و اطمینان حاصل کنند که وی می خواهد در جمع آبی ها بماند.

گفتنی است، اما از طرف دیگر پرسپولیسی ها خواستار حضور این بازیکن در تیمشان هستند و این موضوع را رها نمی کنند تماس واسطه های قرمزها با این بازیکن ادامه دارد و از طرفی سرمربی پرسپولیس نیز تمایل زیادی دارد که ساموئل را در خط میانی تیمش برای نیم فصل دوم در اختیار داشته باشد اما آبی ها با این اتفاق مخالفند و این پرونده را مختومه اعلام کردند تا پرسپولیسی ها به دنبال هافبک دیگر باشند اما در این میان پرسپولیس در جذب هافبک خارجی ناکام مانده است و حقیقی نیز هافبک تهاجمی است.

**مهاجم زیر 23 سال قبل از نیم فصل ثبت می کند

اعضای تیم استقلال برای جذب مهاجم کارآمد در این تیم با مشکلاتی روبرو شدند و تا به حال نتوانستند در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند و مهاجم مورد نظر خود را جذب کنند.

براساس این گزارش حجت چهارمحالی مهاجم سابق تیم فولاد خوزستان با شرایطی خاص به تمرینات استقلال آمد که تصور نمی شد در نهایت بتواند نظر مربیان تیم استقلال را جلب کند اما این اتفاق رخ داد و این بازیکن توانست پس از حضوری چند جلسه ای در تمرینات نظر مثبت سرمربی این تیم را جلب کند و بتواند برای عقد قرارداد با تیم استقلال به اطمینان خاطر برسد.


گفتنی است، چهار محالی ها قرار است به عنوان سهمیه زیر 23 سال استقلال وارد فهرست نهایی تیم استقلال شود و جزو گزینه های آبی ها برای نیم فصل دوم باشد. با اینکه خبری از این بازیکن توسط مسئولان این تیم مطرح نمی شود و آنها در خصوص چگونگی قرارداد وی بحثی را عنوان نمی کنند اما قرار است این بازیکن پیش از اتمام نیم فصل اول قراردادش را با آبی ها امضا کند و جزو نفرات این تیم باشد.

این بازیکن با شرایطی خاص و ایده آل توانست نظر مثبت آبی ها را جلب کند اما این در حالیست که امیر قلعه نوعی قصد دارد از حضور یک مهاجم جوان در تمرینات این تیم بهره مند باشد.

**مهاجم فجر با مخالفت یاوری در استقلال

پس از حضور رضا حقیقی در تیم پرسپولیس و حرف و حدیث و سر و صدای فراوان در خصوص جذب این بازیکن بحث در خصوص حضور یک بازیکن دیگر این تیم در استقلال مطرح شده است و این خبر جدی است.

براساس این گزارش عباس محمدرضایی یکی دیگر از بازیکنان تیم فجر سپاسی است که آبی ها خواستار حضورش در تیم خود هستند این درحالیست که مسئولان فجر سپاسی مخالفت شدیدی با این اتفاق ندارند و معتقدند که اگر شرایط مهیا باشد با حضور این بازیکن در تیم استقلال موافقت می کنند گویا پس از مهیا شدن شرایط مالی برای فجری ها در قبال حضور حقیقی در جمع قرمزها، آنها مشکل با واگذاری یک بازیکن دیگر به تیم های بزرگ پایتخت ندارند و به همین دلیل بحث حضور رضایی در تیم استقلال جدی است.

این در حالی است که آبی ها سعی دارند با شرایط مالی ایده آل و نه خیلی بالا، رضایی را جذب کنند.


این بازیکن نیز مانند حقیقی برای حضور در تیم استقلال ابراز تمایل کرده است اما این بازیکن قرار است با مسئولان باشگاه فجر وارد مذاکره شود تا شرایط را مورد بررسی قرار دهد این بازیکن اعلام کرده است که برای حضور در تیم استقلال رضایت فجری ها نیاز دارد و آبی ها نیز مانند پرسپولیس شرایط مالی ایده آلی برای پرداخت به مسئولان فجر ندارند و این موضوع دردسرساز شده است.

شایان ذکر است، این بازیکن در حالی مورد نظر امیر قلعه نوعی و مسئولان تیم استقلال قرار گرفته است که محمود یاوری مخالفت خود را به این موضوع اعلام کرده است و معتقد است که اگر این بازیکن از فجر جدا شود این تیم برای ادامه بازی های لیگ دچار مشکلات جدی می شود و ممکن است با شرایطی روبرو شود که حتی برای بقاء در لیگ با مشکلات عمده ای روبرو شود که جبران ناپذیر است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار