رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: توسعه منابع انسانی تنها از طریق اخذ مدرک صورت نمی گیرد بلکه تجربه کاری و کسب مهارت های کاربردی در کنار اخذ مدرک می تواند فرصت های اشتغال را برای افراد به وجود آورد.

 
کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به تصویب نظام صلاحیت حرفه ای در هیئت وزیران و ارائه آموزش های مهارتی می توان گفت توسعه منابع انسانی تنها از طریق اخذ مدرک صورت نمی گیرد بلکه تجربه کاری و کسب مهارت های کاربردی از اهمیت زیادی در این زمینه برخوردار است که در کنار مدرک می تواند فرصت های اشتغال را برای افراد به وجود آورد.
وی افزود: استراتژی آموزش جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، آموزش، تولید و فروش است که سازمان در این حوزه به صورت نظام مند عمل می کند.
رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با اشاره به صدور مجوز تأسیس آموزشگاه های آزاد برای مؤسسات فرهنگی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مؤسسات فرهنگی دارای برخی پتانسیل ها و ظرفیت ها هستند در صورتی که شرایط لازم را فراهم کنند این سازمان مجوز تأسیس آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای و فعالیت آموزش را برای آن ها صادر می کند./ف
برچسب ها: مهارت ، فنی ، حرفه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار