دبیر کنفدراسیون صنعت با تاکید بر اینکه سرمایه‌های سرگردان جامعه باید به بخش مولد هدایت شوند گفت: سرمایه گذاری مردم به بخش مولد پربازده و مطمئن جذب می‌شود.

حسین ساسانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: رشد اقتصادی کشور در گرو تقویت بخش‌های مولد و تولیدی است و از این رو باید سرمایه مناسبی جذب این بخش‌ها شود.

وی ادامه داد: در همین راستا باید تلاش شود سرمایه‌های سرگردان جامعه که بیشتر تمایل به جذب در حوزه‌های پربازده طی زمان کوتاه دارند به سمت فعالیت‌های مولد هدایت شوند.

ساسانی تصریح کرد: البته جذب این سرمایه‌ها منوط به پربازده بودن خودروهای تولیدی است و بنابراین مسئولان و سیاست‌گذاران باید راهکارهایی ارائه دهند که فعالیت‌های صنعتی، کشاورزی و تولیدی در کشور مکانی امن برای سرمایه گذاری مردمی محسوب شوند.

دبیر کنفدراسیون صنعت با بیان این که با بخش نامه و اجبار نمی‌توان سرمایه برای بخش تولید فراهم کرد افزود: زمانی که بستر مناسب برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی در کشور فراهم شود و تولید رونق گیرد، سرمایه های جامعه خود به خود به این سمت جذب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اکثر راهکارهای ارایه شده تاکنون برای رفع مشکلات صنعت، به عنوان مسکن عمل کرده و باید در حوزه تولید و صنعت مشکلات به طور ریشه‌ای بررسی و راهکارهای اساسی برای رفع آنها ارایه شود./ک

برچسب ها: ساسانی ، صنعت ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار