مزد زحمات خود رادر مجموعه "تا رهايي" از امام حسين(ع) صاحب آن ماه گرفتم.

شيوا خسرو مهر، بازيگر مجموعه مناسبتي "تا رهايي" در خصوص ماه محرم در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: معتقدم افرادي كه براي بازي در كارهاي مناسبتي چون ماه محرم و ماه رمضان دعوت مي شوند، اين دعوت از طرف امام حسين(ع) و نيز امام علي(ع)  بوده است.
 وي با اشاره به مجموعه "تا رهايي" اظهار داشت: حسين تبريزي كارگردان "تا رهايي" براي تست گريم با من تماس گرفتند و روزي كه بايد جلوي دورين مي‌رفتيم يك چادر،  مانتو و شلوار به من دادند و من براي تست آماده شدم.
خسرو مهر ادامه داد: بعد از چند سوال متوجه شدم كه بايد نقش زني كه در خانه هاي ديگران كار مي كند تا بعد از فوت همسرش زندگي و امورات خود را بگذراند را ايفا كنيم.
 اين بازيگر افزود: من زني‌ را با اين خصوصيات در ذهن خود داشتم كه طبق خواست خودم و موافقت كارگردان،‌ لباسهاي  او را به تن كردم.
خسرو مهر تصريح كرد: تيم خوب بازيگران" تا رهايي" باعث شد كه همه ما به دور از تعارف و به عشق امام حسين(ع) در اين مجموعه و به بهانه بازي دور يكديگر جمع شويم.
وي با بيان اين مطلب كه بازي در آثار مناسبتي يك موهبت الهي است، گفت: در آثار مناسبتي من روزي خود را از صاحب نام آن عزيز مي گيرم و در مجموعه "تا رهايي" امام حسين(ع) روزي من را داد.
 خسرو مهر با اشاره به اين مطلب كه همه اتفاقات افتاده در طول تاريخ حقيقت است، اظهار داشت:  كسي را به مظلوميت امام حسين(ع) نمي شناسم و معتقدم اگر اين وقايع هر ساله مورد توجه مسلمانان جهان قرار مي گيرد، پس صد درصد اين اتفاقات در تاريخ افتاده است.
 اين بازيگر با اشاره به اين مطلب كه آب نيز به ذكر امام حسين(ع) مي پردازد، گفت: طبق بررسي هاي علمي،‌ تمام بلورهاي آب به امام حسين(ع) سلام مي دهند و من يادگرفتم  از كودكي بگويم سلام بر امام حسين(ع)  و تا به امروز اين جمله و عظمت آن را از ياد نبرده ام.
وي خاطر نشان كرد: معتقدم همه ما مسلمانان بنابر گفته امامان معصوم(ع)  بايد به هنگام غذا خوردن و نذري دادن اول از حال همسايه خود خبر داشته باشيم و بعد دست به كارهاي خيري جون نذري دادن بزنيم./ص
برچسب ها: رمضان ، محرم ، صفر ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار