تیم کومیته ایران مسابقات جهاني کاراته در پاریس فرانسه موفق شد در یک مسابقه دیدنی از سد صربستان، قهرمان جهان در سال 2010 و نایب قهرمان جهان در سال 2008 بگذرد و به مرحله نیمه نهایی این رقابتها صعود کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، امروز جمعه و در سومین روز از بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان تیم ملی کشورمان که در گام نخست مقابل ماداگاسکار صاحب پیروزی شده بود، در گام دوم موفق شد عربستان سعودی با نتیجه 3 بر صفر را شکست دهد و به مرحله بعدی برود. حریف تیم ایران در این مرحله اسلوونی بود که چاره ای جز شکست 2 بر یک برابر نمایندگان کشورمان پیدا نکرد.

تیم ایران پس از این برد، در گام بعدی مقابل تیم بلند قامت و قدرتی صربستان، مدافع عنوان قهرمانی جهان صف آرایی کرد که حاصل این تقابل پیروزی 3 بر یک برای کاراته کاهای شایسته کشورمان بود.

در این مبارزه، ابتدا ذبیح الله پورشیب به روی تاتامی رفت و در حالی که 5 بر صفر ز حریف پیش بود بواسطه هانسوکو شدن کاراته کای صرب نتیجه 8 بر صفر به نفع پورشیب ثبت شد.مازیار الهامی دومین یار تیم ایران بود. در این مبارزه در حالی که تا 15 ثانیه به اتمام مبارزه الهامی از حریف 2 بر یک پیش بود، هانسوکو شد تا این مبارزه 8 بر صفر به نفع صربستان اعلام شود. در مبارزه سوم سعید فرخی با نتیجه 3 بر صفر کاراته کای صرب را شکست داد. ابراهیم حسن بیگی نماینده چهارم تیم ما بود که در یک مبارزه یک طرفه توانست حریفش را 5 بر صفر شکست دهد تا مبارزه پنجم به علی فداکار نرسد.

تیم ایران برای رسیدن به فینال باید با برنده الجزایر و ترکیه دیدار کند.

در کومیته تیمی بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان در پاربس فرانسه 60 تیم حضور دارند./آق
برچسب ها: کاراته ، کومیته ، جهانی ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار