دیدار تیم های سپاهان و گهر درود با نتیجه 2 بر 1 به سود سپاهانی ها پایان یافت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ دیدار تیم های سپاهان و گهر درود با نتیجه 2 بر 1 به سود سپاهانی ها پایان یافت.

براساس این گزارش کرانچار سرمربس تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی مقابل گهر درود در نشست خبری گفت: بازی خوبی کردیم و توانستیم 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

وی گفت: بازی با تیم قعر جدولی آسان نیست و گهر نیز تیم از پیش باخته ای نبود.

کرانچار افزود : از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کرده بودیم و به نتیجه هم رسیدیم.

وی ادامه داد: باید صادقی را از نظر روحی  و روانی تقویت کنیم. وی فصل گذشته در تیمش دروزاه‌بان ثابت نبوده و اکنون فشار روانی زیادی روی او می‌آید. مربی دروازه‌بانان خوبی داریم که با هر دو دروازه‌ بانان ما کار می‌کنند تا آنها آماده شوند.

وی در مورد اخراج مرادمند در دقیقه 90 بازی گفت: اگر مرادمند از تجربه بیشتری برخوردار بود خطای دوم را نمی کرد. در هر حال از بازی مرادمند راضی هستم.

مایلی کهن: فوتبال ایران وضعیت خوبی ندارد

سرمربی تیم فوتبال گهر درود پس از شکست مقابل سپاهان گفت: مقابل سپاهانی که از بازیکنان و کادر قدرتمندی برخوردار است خوب بازی کردیم.

وی افزود: همه تیم ها مشکل دارند ولی ما مشکلات بیشتری داریم، نمیتوانیم در شهر خود میزبانی کنیم، البته مسئولان قول داده اند تا در نیم فصل دوم میزبانی مسابقه ای را بر عهده بگیریم.

وی ادامه داد: از هواداران میخواهم صبور باشند. شکست برای بازیکنان و کادر فنی سخت تر از هواداران است، اما سوت پایان هر بازی سوت آغاز بازی دیگری است.

وی در مورد ایراد امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه نظامیان و سیاسیون نباید وارد فوتبال شوند، گفت: خواهش می‌کنم من را وارد این مسائل نکنید.

ه مایلی کهن در این باره گفت: اولین کسی بودم که گفتم باید از افراد متخصص در پست های مختلف استفاده شود. افرادی که این مباحث را عنوان می کنند خود از رانت ها نهیت استفاده را کرده اند و درست نیست که اکنون این مسائل را عنوان کنند.

مایلی کهن در مورد وضعیت فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران وضعیت خوبی ندارد. تعطیلات پی در پی لیگ بیشترین ضربه را به فوتبال میزند. برای بازی با تیمی مثل تاجیکستان به آنها پول هم می دهیم ولی در بازی مقابل ازبکستان هیچ خبری از بازیکنان حاضر مقابل تاجیکستان نبود!

مایلی کهن خاطر نشان کرد: به مربیان ایرانی کمترین امکانات را می دهند و بیشترین انتظار را دارند ولی کی روش همه امکانات را دارد و این نتایج را می گیرد.

وی گفت: من در تمام رده‌ها مربی تیم ملی بودم. در تیم ملی فوتسال، امید و بزرگسالان سرمربی بودم. فقط در تیم جوانان و نوجوانان سرمربی نبودم. زمانی که سرمربی تیم بزرگسالان بودم AFC اعلام کرد دوره رنسانس فوتبال ایران آغاز شده است اما اکنون وضعیت فوتبال خوب نیست.

مایلی کهن افزود: بازیکن خارجی را با هزینه های زیاد به ایران می آورند ولی وی را روی نیمکت می نشانند، در حالیکه از بازیکنان خوب و تاثیر گذار خودمان استفاده نمی کنند.

وی ادامه داد: این مربیان خارجی همه امکانات را می گیرند بعد به ما می گویند جهان سومی! قرار داد این مربیان باید مشروط باشد. پی از هر دیدار دو سه ماه تیم ملی را رها کرده و به کشورشان باز می گردند. تیم ملی کشورمان حتی سرپرست هم ندارد!


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار