فرماندار تهران گفت: امروز مقاومت اسلامی جاری در غزه نشان داده است که دیگر هیچ نقطه امنی برای صهیونیست‏ ها در منطقه قابل تصور نیست.

عیسی فرهادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: هدف رژیم صهیونیستی از حمله به غزه محک زدن توان مقاومت اسلامی ملل منطقه است.

وی ادامه داد: محک توان مقاومت اسلامی منطقه از طریق حملات نظامی به غزه و سایر نواحی سرزمین‏ های اشغالی عادت دیرینه صهیونیست‏ ها است.

فرهادی اضافه کرد: اشغال ‏گران قدس در جنایات اخیر خود نیز چنین اهدافی را دنبال می‏ کنند تا میزان مقاومت، توان نظامی و روحیه سلحشوری مردم آن سرزمین را مورد سنجش قرار دهند.

فرماندار تهران افزود: البته بی ‏شک سران صهیونیسم علاوه بر مردم غزه و سرزمین‏ های اشغالی به بازخورد جنایات خود در سایر کشور های جهان به ‏ویژه واکنش ملل منطقه خاورمیانه نیز توجه ویژه ‏ای دارند.

وی با اشاره به شرایط امروز سوریه و بسط آن به اوضاع روزهای اخیر غزه خاطرنشان کرد: بررسی شرایط و اوضاع دو کشور سوریه و فلسطین از منظری مشترک خالی از نکاتی مهم نیست.

فرهادی ادامه داد: امروز همه تحلیل‏ گران مسائل سیاسی جاری و ساری در منطقه خاورمیانه از سوریه به عنوان یکی از بزرگ‏ ترین عناصر حامی مقاومت یاد می ‏کنند.

فرماندار تهران اضافه کرد: اشغال ‏گران قدس در ماه‏ های اخیر با توجه به شرایط ایجاد شده در سوریه و با تکیه بر خیالی باطل تضعیف جبهه مقاومت را در ذهن خود مرور می‏ کردند.

وی افزود: حال آنکه تجربیات گذشته ‏ای نظیر جنگ ‏های 22 روزه و 33 روزه نشان داده است که جبهه اسلام با تکیه بر وحدت و انسجام همواره پیروز و سربلند از میدان نبرد خارج می ‏شود.

فرهادی ادامه داد: امروز نه تنها کاستی و ضعفی بر فضای معنوی مقاومت مردم فلسطین مستولی نیست بلکه به لطف باری تعالی برد راکت‏ های پرتابی غزه تا قلب دشمن و تلاویو نیز رسیده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.