هفته هشتم مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاههاي کشور با برگزاري شش ديدار در استان هاي مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در هفته هشتم مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه هاي کشور تيم آلومينيوم المهدي بندرعباس توانست با غلبه بر تيم کاله آمل با نتيجه سه بر يک عنوان شگفتي ساز هفته را به خود اختصاص دهد بلافاصله پس از پايان اين ديدار بهروز عطايي سرمربي کاله آمل در رخت کن از بازيکنان خود خداحافظي و طي تماس تلفني با بهمن سليماني مديرعامل باشگاه کاله آمل خبر استعفاي خود را اعلام کرد.

*شکست يزديها مقابل نارنجي پوشان

از ديگر بازيهاي حساس و سخت هفته هشم ليگ برتر واليبال ديدار تيم هاي سايپا و پيشگامان کوير يزد بود، نارنجي پوشان توانستند در يزد اين تيم مدعي را با نتيجه سه بر يک شکست دهند شاگردان فرهاد نفرزاده با زدن سرويس هاي هدفمند و ارائه يک بازي آرام و بدون استرس بر بازيکنان مدعي تيم يزد  غلبه کردند.

*نبرد آذري ها و برد ميزبان

ديدار تيم هاي شهرداري تبريز و شهرداري اروميه نيز از مهمترين بازيهاي اين هفته از مسابقات ليگ برتر واليبال محسوب مي شد که در اين جدال تيم واليبال شهرداري اروميه سه بر يک از سد تيم شهرداري تبريز گذشت، تبريزي ها با اين شکست با 9 امتياز در نهم جدول رده بندي قرار گرفتند.

*ادامه سريال برد خراساني ها

تيم واليبال ميزان خراسان از آن دسته تيم هايي است که بدون داشتن ستاره و بازيکن صاحب نام تاکنون توانسته نتايج درخشاني را مقابل حريفان براي خود کسب کند خراساني ها در بازي شب گذشته مقابل تيم باريج اسانس کاشان سه بر يک از سد ميزبان خود عبور کرده و پيروزي ديگري را در کارنامه ليگ 91 خود به ثبت رساندند.

*شکست خودروسازان مقابل کارخانه

در تک بازي خانه واليبال تهران قديم پيکان سه بر يک مقابل تيم متين ورامين شکست خورد پيکان در حالي به مصاف وراميني ها رفت که چهار مهره اصلي فصل گذشته آن در ترکيب حريف قرار گرفته بودند شاگردان مصطفي کارخانه با آناليز دقيقي که از خودروسازان داشتند توانستند به خوبي مهره هاي کليدي حريف را مهار و بر آ‌نها غلبه کنند.

*گنبديها همچنان قعرنشين

تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبد با وجود آنکه اين هفته با سرمربي جديد خود رضا ابراهيمي مقابل تيم نوين کشاورز ظاهر شد اما باز هم سه بر يک نتيجه را واگذار کرد گنبديها تاکنون فقط يک امتياز را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و همنن جايگاهشان را در قعر جدول حفظ کرده اند./مح
برچسب ها: والیبال ، عطایی ، سلیمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار