اخبار استقلال؛

پاسخ رد استقلال به سرمربی پیکان / جانواریو، ساموئل را انتخاب کرد / مهاجم صرب هفته آینده می‌آید

اعضای تیم استقلال برای نیم فصل دوم برنامه‌ریزی کردند و قرار است چند بازیکن از فهرست این تیم خارج شود اما این شرایط با درخواست برخی تیم‌ها برای جذب نفرات استقلال مغایرت دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم  استقلال با شرایط روبرو هستند که قصد ندارند بازیکنان تیم را بدون در نظر گرفتن تمام شرایط به تیم‌های دیگر واگذار کنند به همین دلیل اعضای چند تیم باشگاهی در خصوص جذب دو سه بازیکن این تیم پیشنهاداتی را مطرح کردند و از آبی‌ها خواستند تا در این مورد و بررسی‌های لازم را انجام داده و نتیجه را اعلام دارند، اما در نهایت، آبی‌ها در خصوص چند بازیکن این تیم که مورد نظر چند باشگاه دیگر هستند به نتیجه مورد نظر دست پیدا نکردند و به این دلیل، به مشکلات افزوده شده است.

عبدالله ویسی سرمربی پیکان خواستار جذب دو بازیکن تیم استقلال است و مسئولین این تیم نیز در این مورد وارد عمل شدند، اما آبی‌ها پاسخ رد خود را ارائه کردند زیرا در خط دفاعی به حضور میثم حسینی نیاز دارند و نمی‌توانند با جدایی این بازیکن موافقت کنند از طرفی این بازیکن نیز تمایلی به جدایی از استقلال ندارند، این در حالی است که مسئولین پیکان همچنان اصرار می‌ورزند که این بازیکن به همراه میلاد میداودی جذب پیکان شوند، اما این مهاجم نیز بصورت قطعی در صدد جدایی‌اش از استقلال نمی‌داند و این موضوع عاملی است که در حال حاضر به پیکانی‌ها پاسخ منفی ارائه شود و آبی‌ها از آنها خواستند تا این مذاکرات را به پایان نیم‌فصل موکول کنند.

فتح‌اله‌زاده مامور جلب نظر قلعه‌نوعی برای جدایی منتظری
علی‌ فتح‌اله زاده، مدیرعامل تیم استقلال قصد دارد از طریق ترانسفر چند بازیکن جوان این تیم به لیگ‌های اروپایی شرایط متفاوتی را برای تیم استقلال فراهم کند که از طریق این استقلال هم به شرایط مالی بهتری دست یابند و هم شرایط برای مراوده باشگاه استقلال با تيم های اروپایی فراهم شود. اما این اتفاق برای استقلال با مشکلات روبرو شده است زیرا علی فتح‌اله زاده دارد علاوه بر علی حمودی شرایط را برای حضور پژمان منتظری در یک تیم آلمانی فراهم کند، اما این خواسته و تصمیم مدیرعامل تیم استقلال با موافقت امیر قلعه‌نوعی روبرو نشده است زیرا سرمربی استقلال معتقد است با جدایی منتظری شرایط در خط دفاعی تیم با مشکلاتی عمده روبرو می‌شود و این موضوع توسط کادر فنی منتفی اعلام شده است، اما علی فتح‌اله زاده قصد دارد این مشکل را حل کرده و این موضوع را با جلب رضایت سرمربی تیم سروسامان دهد تا بتواند نظر مثبت باشگاه آلمانی را جلب کرده و مراوده و همکاری با تیم‌های اروپایی را گسترش دهد اما در این خصوص سرمربی استقلال معتقد است با جدایی این چنینی بازیکنانی نفرات اصلی تیم هستند، استقلال دچار مشکلات عمده می شود و این در حالی است که تیم اگر قصد قهرمانی داشته باشد با این اوضاع به خواسته‌اش نمی‌رسد و نمی‌تواند مقام قهرمانی را بدست بیاورد زیرا از دست دادن مهره‌های اصلی به ضرر این تیم است و نمی‌توان تنها به کسب درآمد در این مورد فکر کرد.

جانواریو، جانشین خود را انتخاب کرد
فابیو جانواریو، هافبک تیم استقلال، با مصدومیت طولانی مدت روبرو شده است و نمی‌تواند این تیم را در بازی‌های آینده همراهی کند، این بازیکن با مصدومیتش مشکلات قلعه‌نوعی، سرمربی این تیم را برای خط میانی تیم چند برابر کرد.

براساس این گزارش، امیر قلعه‌نوعی با نگرانی بسیاری تیمش را آماده بازی با فولاد خوزستان می‌کند زیرا در خط میانی با مشکلات بسیار زیادی روبروست و مصدومیت جانواریو باعث شده است که به نگرانی‌های قلعه‌نوعی اضافه شود زیرا وی روی حضور جانواریو در ترکیب تیم استقلال حساب ویژه‌ای باز کرده بود و در مدتی که جانواریو در ترکیب حضور نداشت برای بازگشت و حضورش در تیم برنامه ریزی داشت، اما مصدومیت وی شرایط را تغییر داد و در نهایت، جانواریو حداقل برای چند هفته از ترکیب آبی‌ها به دور است.

گفتنی است؛ این بازیکن که با مصدومیت تقریبا طولانی مدت از ترکیب استقلال دور مانده است ساموئل را به عنوان جانشین به حق خود در ترکیب استقلال معرفی می‌کند زیرا وی معتقد است که این بازیکن از آمادگی کافی و لازم برخوردار است و می‌تواند جانشین مناسبی برای وی باشد زیرا در شرایط فعلی با عملکرد این بازیکن و اوضاعی که وی در تیم دارد امکان حضورش در ترکیب استقلال وجود ندارد و ساموئل می‌تواند جای این  هافبک را به خوبی پوشش دهد.

شایان ذکر است این هافبک مدت کوتاهی است که با شرایط ایده آلی روبرو شده است و می‌تواند در ترکیب این تیم ایده‌آل و طبق خواستند و نظر مربیان این تیم ظاهر شود، به همین دلیل بازیکنان دیگر استقلال از عملکرد وی استقبال می‌کنند زیرا معتقدند ذکر این بازیکن با شرایط ایده‌‌آلی که دارد مدتی می‌تواند جای برخی اعضای این تیم را پر کرده و به خوبی از عهده وظایف خود در خط میانی برآید.

اردوی آلمان برای استقلال درتعطیلات نیم‌فصل
اعضای تیم استقلال در ابتدای فصل به سفر ترکیه رفتند تا برای بازی‌های لیگ آماده شوند. اما این اردو کوتاه مدت برگزار شد و سرمربی استقلال از شرایط ایده‌آلی موجود رضایت کامل نداشت، این در حالیست که وی برای تعطیلات نیم‌فصل برنامه‌ریزی کرده و مدیرعامل تیم نیز به وی قول مساعدت داده است.

براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال، در تعطیلات بازی‌های لیگ به دلیل حضور تیم ملی در اردو برای انجام بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی، به دلیل شرایط مالی نمی‌توانستند برای برگزاری اردو آماده‌سازی اختلافاتی را انجام دهند.

به این دلیل تمام جلسات  تیم در تهران برگزار شد و این تیم  مانند زمان پرویز مظلومی در  استقلال اردوی خارج از شهر نیز برگزار نکرد تا سرمربی این تیم برای نیم فصل دوم برنامه‌ریزی متفاوتی را انجام دهد و از مدیریت تیم بخواهد در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد به همین دلیل قرار است تیم برای تعطیلات نیم فصل و آغاز مجدد بازی‌ها راهی کشور آلمان شود، برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مدیرعامل استقلال برای تحقق این امر انجام شده است و فتح‌اله‌زاده در نظر دارد پس از برقراری ارتباط با مدیران چند باشگاه آلمانی چنین شرایطی را فراهم کند.

مهاجم صرب هفته آینده وارد تهران می‌شود
امیر قلعه‌نوعی سرمربی تیم استقلال به جذب یک مهاجم نیازمند است، اما وی قصد دارد بهترین گزینه را برگزیند تا شرایط این تیم در خط حمله بهبود یابد و مشکلات گلزنی آبی‌ها به نوعی حل شود به همین دلیل قرار است یک مهاجم اروپایی وارد استقلال شود، اما این گزینه مورد تایید صددرصد سرمربی آبی‌ها نیست.

براساس این گزارش، امیر قلعه‌نوعی به حضور مهاجمان اروپایی در استقلال اعتقاد چندانی ندارد و معتقد است که اگر قصد داشت مهاجمان اروپایی را به استقلال بیاورد در ابتدای فصل گوران یرکوویچ صرب را حفظ می‌کرد، اما وی از مدیریت استقلال درخواست کرد تا رضایتنامه وی را صادر کند تا این بازیکن پس از یک نیم فصل حضور در استقلال و به ثمر رساندن 9 گل برای این تیم جمع آبی‌ها را ترک کند، قلعه نوعی با این اقدام اثبات کرد که به حضور اروپایی‌ها درخط حمله تیمش معتقد نیست و نمی‌تواند در این مورد ریسک‌پذیری داشته باشد، اما مدیرعامل استقلال اعلام کرده است، شرایط پس از حضور بازیکن مورد نظر در تمرینات استقلال مشخص می‌شود زیرا پیش از مشاهده عملکرد بازیکن نمی‌توان در مورد وی و توانایی‌هایش اظهار نظر کرد قرار است مهاجم صربی که صحبت از حضور وی در خط حمله استقلال است هفته آینده راهی تهران شده و در تمرینات خود را به مربیان استقلال معرفی کند و در تمرینات تیم حاضر شود.

جای خالی دو بازیکن در فهرست استقلال
اعضای تیم استقلال در حالی برای نیم فصل دوم آماده می‌شوند که در حال حاضر جای دو بازیکن خود را در فهرست خالی می‌بینند. فریدون زندی برای حضور در لیگ قطر از استقلال جدا شد و رودریگو توزی نیز در آستانه جدایی قطعی قرار دارد.

براساس این گزارش، با جدایی این دو هافبک از استقلال اعضای مسئول این تیم قصددارند شرایط را فراهم کنند که بتوانند، با وضعیت ایده‌آل دو بازیکن جانشین را برای تیم جذب کنند و علاوه بر این قرار است به جای یکی از هافبک های جدا شده یک مهاجم جذب  این تیم شود تا استقلال را همراهی کند.

گفتنی است، آبی‌ها در حال حاضر دو جای خالی برای جذب بازیکن در اختیار دارند اما در خصوص جدایی این دو بازیکن و جانشینی بازیکن دیگر در این تیم خصومت‌هایی برای آبی‌ها وجود دارد که قرار نیست این خصومت‌ها شرایط را برای این تیم تغییر دهد زیرا در صورتی که اعضای این تیم قصد جذب بازیکنان جدید را دارند باید نام بازیکنانی دیگری از فهرست استقلال خارج کنند و به همین دلیل نیز آبی‌ها در نظر دارند تا نام دو بازیکن فعلی این تیم را از فهرست استقلال حذف کنند تا شرایط برای حضور بازیکنان جدی فراهم شود.

در این میان نام لیام ردی و یک مهاجم برای خروج از فهرست استقلال در نظر گرفته است، اما در حال حاضر تصمیم نهایی برای جدایی کدامیک از مهاجمان اتخاذ نشده است و در دست بررسی است./آق

 

برچسب ها: استقلال ، باشگاه ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار