سر مربي تيم فوتبال داماش گيلان گفت:مسئولان داماش دو بازيکن برزيلي را در پست هاي مهاجم و هافبک جذب کرده اند که يکي از آنها امروز در تمرينات تيم ما حضور يافته است.

حميد درخشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:مهاجم برزيلي تا سه روز اينده قرارداد خود را با باشگاه داماش به ثبت مي رساند.

وي ادامه داد:هافبک برزيلي هم تا چند روز آينده به ايران مي آيد تا در تمرينات ما شرکت کند و در صورت عملکرد قابل قبول وي را نيز جذب مي کنيم.

درخشان افزود :مديران ما حرفه اي هستندو با وجود افزايش ارز بازهم بازيکنان مورد نظر ما را جذب کرده اند.

وي گفت:ما برخلاف برخي تيم ها با بررسي کامل بازيکن جذب مي کنيمو بودجه باشگاه را هدر نمي دهيم.

درخشان ياد آور شد : در روزهاي آتي دو بازيکن داخلي نيز جذب خواهيم کرد که البته در پست هاي دفاع هستند و آنها را براي نيم فصل دوم جذب مي کنيم.

وي در مورد وضعيت بازيکنان نيز گفت:در حال حاضر از لحاظ رواني و بدني تيم شرايط ناسبي دارد و اميدواريم اين روند کماکان ادامه داشت باشد و جايگاهمان در جدول رده بندي را بهبود بخشيم .

وي در مورد ديدار اين هفته مقابل سپاهان اصفهان گفت:اين تيم يک بازي سخت مقابل استقلال داشته و با توجه به شکست در اين ديدار براي کسب 3 امتياز به ميدان مي آيد اما اگر مثل هميشه داوري به ضرر ما سوت نزند مي توانيم بازي را به نفع خودمان به پايان مي رسانيم.

وي در پايان خاطر نشان کرد:هدف ما در ليگ دوازدهم برنامه ريزي دقيق براي حفظ تيم در ليگ برتر است و پس از آن به دنبال کسب سهميه آسيائي نيز هستيم./با

برچسب ها: فوتبال ، داماش ، درخشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار