فرید حقیقی پس از رسیدن به دیدار رده بندی مسابقه های کاراته قهرمانی جهان در فرانسه اظهار داشت: در دیدار با آنتونیو دیاز ونزوئلایی عملکرد خوبی داشتم و معتقدم وی مثل گذشته شاداب نبود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، حقفیقی با اشاره به اینکه پس از این شکست ناامید نشده، گفت:در دیدار نخست برابر نماینده کانادا که مدال برنز سال 2004 جهان را در کارنامه دارد، چندان نمایش خوبی نداشتم، اما در دیدارهای بعدی به خوبی در تاتامی حاضر شده و خوشحالم که در یک قدمی کسب مدال هستم.

حقیقی با اشاره به اینکه نخستین حضور خود در رقابت های جهانی را تجربه می کند، عنوان کرد: جو مسابقه های جهانی بزرگسالان بسیار سنگین است و با هر رویداد دیگری تفاوت دارد.

وی در خصوص رویارویی با نماینده ژاپن برای رسیدن به مدال برنز اظهار داشت: دو بار با این کاتارو روبرو شده و هر چند برابر وی شکست نصیبم شد، اما به توانایی های خود برای شکست دادن ورزشکار ژاپنی ایمان دارم.

ملی پوش کاتای ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم همانطوری که نخستین مدال جهانی رده سنی جوانان را در بخش کاتا برای ایران کسب کردم، در رده سنی بزرگسالان نیز به این موفقیت دست یابم.

حقیقی در پایان از مردم ایران خواست تا در این شب های عزیز، وی را برای رسیدن به مدال برنز مسابقه های جهانی کاراته در شهر پاریس دعا کنند.

بیست و یکمین دوره مسابقه های کاراته قهرمانی بزرگسالان جهان با حضور نمایندگان 113 کشور از صبح امروز (چهارشنبه) در شهر پاریس پایتخت فرانسه آغاز شده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار