نماينده مردم قائمشهر در مجلس با تاکید بر اهمیت مساله وحدت میان مسئولين و ضرورت ایجاد فضای آرامش و اطمینان خاطر در جامعه، گفت: همه ما باید بدانیم عاقلانه و منطقی‌ترین راه پیش رو ، پرهیز از اختلاف و اجتماع زیر چتر ولایت است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران کمال علیپور نماينده مردم قائمشهر در مجلس  در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز مجلس گفت: در هفته‌های اخیر، رزمایش " آسمان ولایت" یکبار دیگر اقتدار ایران بزرگ را به رخ بدخواهان کشید.

وی در ادامه در خصوص اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: مسئولین باید پاسخگو باشند که چرا تاکتیک‌های این استراتژی حیاتی مشخص و اجرایی نمی‌شود تا همه مسئولين و مردم وظیفه خود را در این خصوص بدانند.

نماینده قائمشهر همچنین بیان کرد: باید بپذیریم در حال حاضر در جنگ اقتصادی با اردوگاه، دشمنان هستیم و فرمانده ما در این سوی میدان مقام معظم رهبری هستند که بر مسئولین کشور به ویژه قوه مجریه است تا برای رسیدن به اهداف متعالی تلاش و مجاهدت جدی‌تری داشته باشند.

علیپور با بیان اینکه هجوم شوم استکبار به سوریه قطعا برای سرقت خیزش‌های اسلامی و ایجاد فضای تنفسی برای رژیم صهیونیستی بوده است، گفت: رژیم صهیونیستی نه تنها دست از شهرک‌سازی‌ها برنداشته بلکه به جولان در سوریه و صحرای سینا و حمله به غزه چشم دوخته است؛ شورای امنیت و وزارت امور خارجه باید در این خصوص برنامه‌ریزی و پیش‌بینی لازم را داشته باشند.

این عضو کمیسیون عمران با تاکید بر اهمیت مساله وحدت میان مسئولين و ضرورت ایجاد فضای آرامش و اطمینان خاطر در جامعه، خاطرنشان کرد: همه ما باید بدانیم عاقلانه و منطقی‌ترین راه پیش رو ، پرهیز از اختلاف و اجتماع زیر چتر ولایت است.

علیپور افزود: در باقی‌مانده عمر دولت انتظار مردم و رهبری از قوای سه گانه این است که اجازه ندهیم امور کشور دستخوش مجادلات سیاسی شود چرا که شرایط ویژه کشور، منطقه و انتخابات پیش‌رو موضوعاتی است که همه ما را به پرهیز از اختلافات ، همبستگی و وحدت فرا می‌خواند.

نماینده قائمشهر در ادامه تاکید کرد: مجلس برآمده از اراده و عزم ملت است و به طور طبیعی موضوعات متنوعی در آن مطرح می‌شود، اما باید توجه کرد که نباید از تریبون متعلق به ملت مطالب نسنجیده و خوشایند‌ دشمنان ،‌ هرچند سهوی را بیان کرد.

علیپور خاطرنشان کرد:‌ مجلس نهم با تحرک و موقعیت‌شناسی، همراه با ولایت و مردم می‌تواند شرایط بهتری را پیگیری و ادامه دهد.

انتهای پیام


برچسب ها: مجلس ، ولایت ، قائمشهر ، رزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار