خودپردازهای بانک صادرات ایران 131 درصد بیشتر پول پرداخت کرده اند

خودپردازهاي بانک صادرات ايران به صورت ميانگين با انجام بيش از 2 ميليون و 110 هزار تراکنش طي مهر ماه سالجاري حدود 146 هزار ميليارد ريال پرداخت نموده اند که اين رقم 131 درصد بيشتر از رقم پرداخت شده در مهر ماه سال 90 مي باشد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک به منظور بهره مندي و دسترسي بيشتر مشتريان با هدف تکريم و تامين رضايت آنان و همچنين صرفه جويي در وقت و هزينه هموطنان توسعه شبکه دستگاه‌هاي خودپردازها را دردستورکار قرار داده و براين اساس تا پايان خرداد ماه سالجاري، 3 هزار و 804 دستگاه ثابت و سيار را در سراسر کشور نصب نموده که اين تعداد دستگاه به صورت ميانگين در روز بيش از 2 ميليون و 110 هزار تراکنش را به موفقيت انجام داده‌اند. عملکرد اين دستگاه نشان مي دهد که در تيرماه سالجاري بيش از 146 هزار ميليارد پرداختي به هموطنان صورت گرفته در حالي که در مقطع زماني مشابه در سال 90 رقم پرداختي حدود 61 هزار ميليارد ريال بوده است.

ابزارهاي پرداخت اين بانک هر ماه به طور ميانگين حدود 60 ميليون تراکنش شتابي موفق انجام مي‌دهند و ازاين لحاظ در بين شبکه بانکي کشور در رتبه برتر قرار دارد.

شايان ذکراست بانک صادرات ايران با بيش از 47 ميليون حساب الکترونيکي، صدور بيش از 30 ميليون و 500 هزار کارت الکترونيکي و انجام روزانه بيش 15 ميليون تراکنش مالي از درگاه‌هاي مختلف نقش موثري در ترويج بانکداري الکترونيکي و کاهش هزينه‌ها و افزايش رفاه هموطنان داشته است./س
برچسب ها: خودپرداز ، بانک ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار