اردبیل /

اقتصاد مقاومتی پایه های نظام را مستحكم می كند

فرماندار گرمی مغان گفت: اقتصاد مقاومتی پایه های نظام اسلامی را مستحكم كرده و به ناكامی دشمن در نبرد اقتصادی با ایران انجامیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / محمود علایی زنگیر در نشستی با مسوولان گرمی افزود: رعایت شاخص های اقتصاد مقاومتی بر همگان واجب است و این راهبرد مقام معظم رهبری كشور را در برابر هجمه های اقتصادی دشمن بیمه می كند.

وی با تاكید بر صرفه جویی در مصارف آب ، برق و گاز اماكن دولتی گفت: مصرف كم نباید در عملكرد ادارات تاثیر بد داشته باشد بلكه باید استفاده بهتر مورد توجه قرار بگیرد.

فرماندار گرمی عزل و نصب مدیران در ادارات گرمی را غیرسیاسی دانست و افزود: هر مدیری كه برای خدمت رسانی به مردم مصمم و موفق باشد در جایگاه حقوقی خود باقی می ماند.

وی اظهار كرد: روزمرگی آفت دستگاه اداری است و متاسفانه برخی از ادارات گرمی دچار این معضل شده اند و گاهی عزل و نصب ها با هدف احیای خدمات اداری و استفاده از فكر نو و كاركنان باانگیزه خدمتی بالا انجام می شود.

 ، در این آیین حسین سلیمی به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ، لطیف وطن خواه به عنوان سرپرست شبكه دامپزشكی ، حجت الاسلام فاتحی به عنوان سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه و رنجبر به عنوان رئیس بانك صادرات گرمی معرفی شدند/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.