همه ما یک دوست باریک اندام داریم. همان دوستی که هرگز دچار وسوسه سبد نان نمی شود و وقتی می گوید "من یک تکه کوچک برمی دارم"، واقعا همین کار را می کند. آیا تا کنون با خود فکر کرده اید که واقعا او چطور می تواند؟

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، لاغرها در حدود درجه 6 و 7 دست از خوردن می کشند. اما باقی افراد (از جمله من و شما) تا درجه 8 و 10 هم پیش می روند.

هنگام صرف وعده بعدی غذایتان، در میانه غذا خوردن قاشق و چنگال را کنار بگذارید و با استفاده از مقیاس 1 تا 10 پری معده، درجه پری خود را بسنجید.

یک بار دیگر هنگامی که حدود 5 لقمه از غذایتان باقی مانده این کار ا انجام دهید. هدف از این کار افزایش آگاهی شما از میزان سیری در طی صرف غذاست و از طرف دیگر، این مکث ها، موجب می شود که احساس سیری فرصتی برای خودنمایی یافته و شما زودتر از قبل سیری را حس کنید.

بسیاری از ما که مدام با کیلوهای اضافه درگیریم، گرسنگی را به عنوان شرایطی در نظر می گیریم که باید به سرعت برطرف شود.

اگر واقعا گرسنه هستید، یک میان وعده متعادل مانند یک مشت آجیل خام انتخاب کنید که بتواند شما را تا وعده بعدی غذا نگهدارد. اما اگر خشمگین، تنها یا خسته هستید، برای تسکین احساسات خود به دنبال یک راه حل جایگزین و بدون کالری باشید. خشم خود را با پیاده روی یا تنها با بالا و پایین پریدن کنترل کنید زیرا بالا رفتن ضربان قلب می تواند از میزان عصبانیت شما بکاهد./س

برچسب ها: راز ، لاغر ، شدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.