حسينيه اعظم زنجان طي اطلاعيه‌اي از تمام نمايندگان مجلس دعوت کرد تا در بزرگترين تجمع حسيني دنيا در روز هشتم محرم شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ويژه‌نامه محرم باشگاه خبرنگاران؛ عليرضا منادي سپيدان نماينده تبريز،‌ آذر شهر و اسکو در جلسه علني امروز چهارشنبه 1 آذرماه اطلاعيه حسينيه زنجان را قرائت کرد.

 
حسينيه اعظم زنجان

در اين اطلاعيه، نمايندگان استان زنجان به نيابت از حسينيه اعظم زنجان از نمايندگان خانه ملت دعوت کرده‌اند تا در مراسم با شکوه هشتم محرم شهرستان زنجان شرکت کنند.

در اين روز حسينيه اعظم زنجان با شکوه‌ترين تجمع عزاداران حسيني در سراسر جهان را به نمايش گذاشته و به عنوان دومين قربانگاه جهان بعد از قربانگاه منا مي‌باشد.

منادي‌سپيدان عضو هيئت رئيسه مجلس در اين زمينه به باشگاه خبرنگاران گفت: بنده هر سال در اين تجمع بزرگ عاشقان اباعبدالله‌ الحسين(ع) شرکت کرده و قرباني نذر مي‌کنم.

وي افزود: امسال نيز در اين تجمع حضور خواهم يافت.

نماينده تبريز در پايان خاطر نشان کرد: از تمام عاشقان سرور و سالار شهيدان دعوت مي‌کنيم تا در اين جمع خالصانه و عاشقانه حسيني حضور داشته باشند.

گفتني است؛ استان زنجان با مرکزيت شهر زنجان به دليل برگزار کردن باشکوه‌ترين تجمع عزاداري به عنوان پايتخت شور حسيني دنيا معرفي شده است.

در سطح شهر زنجان دو هيئت حسينيه اعظم و زينبيه(س) اعظم هر سال در روز هشتم و يازدهم محرم با شکوه‌ترين دسته عزاداري را برگزار مي‌کنند.

همچنين اين شهر به عنوان دومين قربانگاه جهان اسلام شناخته مي‌شود.

انتهاي‌پيام/پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار