مدير تيم هاي ملي واترپلو گفت: براي برطرف شدن مشکل مالي ملي پوشان بايد در اين خصوص فکر چاره اي باشيم.

ايرج اقليمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: در حال حاضر تمرينات آماده سازي تيم ملي آب هاي آرام کشورمان در بندر انزلي پيگيري مي شود و تيم هاي ملي در رده سني جوانان و بانوان تمرينات خود را در تهران دنبال مي کنند.

وي در خصوص دستمزد ملي پوشان گفت: يکي از بحث هايي که هم اکنون در تمام فدراسيون هاي ورزشي وجود دارد بحث مشکلات مالي است اما با توجه به اينکه در رشته هاي مختلف مسابقات ليگ برتر برگزار مي شود به همين دليل ورزشکاران از اين طريق مي توانند تا حدي مشکلات مالي خود را برطرف کنند اما متأسفاه با توجه به اينکه در اين رشته مسابقاتي به صورت باشگاهي برگزار نمي شود به همين دليل آنها نمي توانند از اين طريق درآمد داشته باشند.

اقليمي افزود: در حال حاضر چندين رشته زيرنظر فدراسيون قايقراني فعاليت مي کنند به همين دليل توان پرداخت تمام مبالغ از سوي مسئولان و افزايش دستمزد ملي پوشان وجود ندارد اما با توجه به اينکه دستمزد قايقرانان آب هاي آرام چندان زياد نيست به همين دليل بايد در اين خصوص فکري کرد و به آنها کمک کنيم.

وي تصريح کرد: در حال حاضر بنده هيچ مشکلي در اين خصوص با فدراسيون نداريم و در صورت بروز مشکل ترجيح مي دهم به جاي رسانه اي کردن اين موضوع آن را با فدراسيون مطرح کنم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار