محمد خاتونی و مهناز قوی پنجه ورزشکار و مربی تیم ملی دوگانه به قهرمانی آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، مسابقه های دوگانه قهرمانی آسیا در روزهای 5 تا 7 آذر ماه در دو قسمت زنان و مردان در جزیره سوبیک فیلیپین برگزار خواهد شد و ورزشکاران کشورمان، بامداد روز سه شنبه عازم این رقابت ها خواهند شد.

چندی پیش و پس از رایزنی های فراوان فدراسیون ورزش سه گانه با اتحادیه بین المللی ورزش سه گانه، این اتحادیه با نوع پوشش بانوان مسلمان ایران برای شرکت در رقابت های بین المللی موافقت کرد و به این ترتیب اعزام به مسابقه های قهرمانی دوگانه آسیا در فیلیپین، نخستین حضور برون مرزی بانوان ایران در این ورزش محسوب می شود.

اعضای تیم دوگانه کشورمان برای حضور در مسابقه های قهرمانی آسیا را محمد غزنچایی، سعید علیزاده، سلمان تیموری، احسان امینیان، محمد اصغری خاتونی از تبریز در قسمت مردان و پرستو باستی، مژگان کاویانی، زهرا محمدی و زینب آقا حسن نوش آبادی در قسمت بانوان تشکیل می دهند.

مهناز قوی پنجه مربی تبریزی تیم بانوان، محمدرضا فضلی مدیر تیم های ملی، خلیل الله غزنچایی تکنسین نیز تیم های ملی دوگانه ایران را در این رقابت ها همراهی خواهند کرد.

پیش از این محمد خاتونی ، بهزاد نوبری ، محمد علی مهدی پور ، خانمها زهره عبدالحسین افخم و معصومه موسوی به اردوهای آمادگی تیمهای ملی سه گانه و دوگانه عزام رقابتهای قهرمانی آسیا در فیلیپین دعوت شده بودند./س

برچسب ها: اعزام ، ورزشکار ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.