فرمانده سپاه عاشوراي استان آذربايجان شرقي با بيان اينکه تمامي نيروهاي ارتشي، بسيجي، پاسدار و جهادگر بسيج شده و با حضور بيش از 250 مهندس توانستند ساخت واحدهاي مسکوني براي آسيب‌ديدگان زلزله را آغاز کنند، گفت: امروز در سراسر منطقه، خانواده‌اي نداريم که سرپناه نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار پورجمشيديان در مراسم افتتاح 770 واحد مسکونی و 7 هزار واحد نگهداري دام و طیور با بيان اينکه خداوند توفيقي عنايت کرد که مانند دوران دفاع مقدس اجازه ندهيم غبار غم بر چهره ولايت فقيه بنشيند، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند، بايد از اين حادثه سکوي بزرگي براي پرتاب فراهم کنيم و زمينه پيشرفت منطقه را فراهم آوريم.

وي با يادآوري اينکه 9 سپاه استاني قرار گاه سازندگي خاتم‌الانبيا، سازمان بسيج سازندگي و مهندسي و آماد سپاه پاسداران، اقدامات ارزنده‌اي در خدمت‌رساني و ساخت واحدهاي مسکوني زلزه زدگان انجام داده‌اند.

سردار جمشيديان با تأکيد براينکه سرلشکر جعفري اولين کسي بود که در حادثه زلزله آذربايجان شرقي براي خدمت‌رساني به مردم آسيب‌ديده با من تماس گرفت و خواستار بسيج تمامي امکانات سپاه پاسداران و بسيج مستضعفين شد، ادامه داد: در همين راستا تمامي نيروهاي ارتشي، بسيجي، پاسدار و جهادگر بسيج شده و با حضور بيش از 250 مهندس توانستند ساخت واحدهاي مسکوني براي آسيب‌ديدگان زلزله را آغاز کنند.

فرمانده سپاه عاشوراي استان آذربايجان شرقي گفت: به لطف خدا بيش از ده روز است که 776 واحد از 2000 واحد مسکوني، آماده و 7 هزار و 25 واحد دامي نيز به بهره‌برداري رسيده است. ان‌شاء‌الله تا پايان آذرماه باقي آنها نيز به زلزله‌ديدگان تحويل داده مي‌شود.

وي در پايان خاطرنشان کرد: افتخار مي‌کنم که چنين حماسه بزرگي خلق شد و اميدوارم بتوانيم باقيمانده کارها را به نحو احسن انجام دهيم و امروز در سراسر منطقه، خانواده‌اي نداريم که سرپناه نداشته باشد.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار