دبيرهيئت جودو استان از حضور دو جودوکار استان به همراه تيم ملي کشورمان به تونس خبر داد .

 

حميدفرماني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  قزوین اظهار کرد : بهزاد محرمي در وزن66- کيلوگرم و عليرضا شيري نوکنده اي ور وزن 73- کيلوگرم دو جودوکاراستان هستند که به همراه تيم ملي جودوکشورمانبراي برپايي يک اردوي مشترک با تيم ملي تونس راهي اين کشور خواهند شد .

وي افزود : تيم ملي جودوي ايران به دعوت فدراسيون جدودي تونس براي برپايي يک اردوي 15 روزه با 12 جودوکار پنجم آذرماه تهران را به مقصد دوحه ترک کرده و ازآنجا راهي تونس مي شود .

فرماني تصريح کرد : بهزاد محرمي و عليرضا شيري نوکنده اي از جودوکاران خوب و شايسته استان هستند که در اردوهاي قبلي تيم ملي کشورمان حضور خوبي داشته اند و با تمرينات و آمادگي بالاي خود توانسته اند نظر کادر فني تيم ملي کشورمان را براي ماندن در اردو جلب کنند .

دبير هيئت جودوي استان با اشاره به اين که روند روبه رشد جودوي استان در حال حاضر مطلوب است عنوان کرد : سه نشان رقابت هاي قهرماني جودوي جوانان و بزرگسالان کشور که ماه گذشته درسالن شهيد افراسيابي تهران برگزار شد خود نشان مي دهد جودوي استان درحال حاضر در وضعيت خوبي به سر مي برد .

فرماني اشاره کرد :بهزاد عبادي در وزن 60- کيلوگرمنخستين جودوکاراستان بود که توانست عنوان سومي رقابت هاي قهرماني کشور را از آن خود کند و به دنبال آن حميدرضا بهرامي در وزن 66- و سعيد مرادي در وزن 81- کيلوگرم از ديگر ورزشکاراني بودند که توانستند نشان سومي اين مسابقات را از آن خود کنند.

وي با اشاره به اين که جودوکاران استان از مدت ها قبل در تمرينات حضوري مستمر داشتند عنوان کرد : خوشبختانه در رقابت هاي قهرماني کشور به نتايج خوبي رسيديم و اگر ورزشکاران استان عملکرد بهتري از خود به نمايش مي گذاشتندو در برخي مسابقات هم شانس با ما يارمي شد قطعا جودوکاران استان مي توانستند در يکي از وزن ها عنوان قهرماني را از آن خود کنند .

وي وضعيت جودو استان را در سال هاي اخير رو به رشد خواند و گفت : با جنگندگي جودوکاران توانسته ايم عملکرد خوبي از خود نشان دهيم که اين نشان از برنامه ريزي اين هيئت ورزشي دارد./س

برچسب ها: جودو ، تونس ، قزوینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.