يک کارشناس سياست خارجي گفت: آمریکا و غرب که دارای مناسبات راهبردی با رژیم صهیونیستی هستند، شریک جنایات این رژیم در غزه بوده و نمی‌توانند اجرا كننده دموکراسی در منطقه باشند.

حسين کنعاني مقدم در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي به نوار غزه و سكوت و حمايت كشورهاي غربي در برابر اين جنايات، گفت: دولت‌های غربی، آمريكا و كشورهاي مرتجع عرب حامی رژیم صهیونیستی، باید پاسخگوی خون‌های به ناحق ریخته شده زنان و کودکان فلسطینی در غزه باشند.
 
وی در ادامه با اشاره به سكوت مرگبار كشورهاي مدعي دموكراسي در برابر كودك كشي رژيم صهيونيستي، افزود: آمریکا و غرب که دارای مناسبات راهبردی با رژیم صهیونیستی هستند، شریک جنایات این رژیم در غزه بوده و نمی‌توانند اجرا كننده دموکراسی در منطقه باشند.
 
کنعاني مقدم تصريح كرد: با توجه به مسائلي که در جهان در حال وقوع بوده همچون بحران سوريه ،‌بيداري اسلامي، مشکلات داخلي آمريکا و مسائل اتحاديه‌ اروپا موقعيت رژيم جعلي صهيونيستي به شدت تحت‌الشعاع قرار گرفته بنابراين تداوم حمايت آمريکا از اين رژيم جعلي هزينه‌هاي بسياري براي اين كشور در بر خواهد داشت.
 
اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان كرد: جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه بر همگان آشکار بوده لذا اقدامات اخیرش مانع از دست کشیدن ملت‌های منطقه از مقاومت و ایستادگی نخواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار