سخنراني علمي پژوهش مولد و ماندگار: مقدمه اي بر چيستي و چرايي و چگونگي طراحي پژوهش در علوم اطلاعات برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ اولين سخنراني علمي انجمن علمي مديريت اطلاعات ايران isaim با همكاري پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران با عنوان پژوهش مولد و ماندگار، مقدمه اي بر چيستي و چرايي و چگونگي طراحي پژوهش در علم اطلاعات برگزار مي شود.

بنابراين گزارش اين سخنراني با حضور مريم نظري، مدرس مدعو دانشگاه تهران امروز چهارشنبه اول آذرماه سال 1391 در ساعت 14 در تالار اجتماعات پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران برگزار مي شود.

براساس اين گزارش چيستي و چرايي پژوهش مولد و ماندگار، بودن  و ماندن، ملزومات طراحي پژوهش مولد و ماندگار ملزومات به فرجام رساندن موفقيت آميز پژوهش مولد و ماندگار تغيير نگرش خود درباره چيستي و چرايي و چگونگي پژوهش از جله محورهاي اين سخنراني است.

براساس اين گزارش اين سخنراني راه حلي ساخت يافته براي غلبه بر اين كاستي ها در حوزه هاي علوم انساني، علوم اطلاعات و اطلاع رساني به طور ويژه معرفي شده كه اين راه حل در قالب مدلي سد سازه اي طراحي شده كه در اختيار پژوهشگران قرار مي‌گيرد.

گفتني است علاقه مندان مي توانند اين سخنراني را از طريق پايگاه وب پژوهشگاه به صورت زنده مشاهده نموده و پرسشهاي خود را در طي سخنراني از طريق رايانامه scirel@irandoc.acمطرح نمايند همچنين حضور در اين سخنراني براي عموم آزاد است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار