انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی در بيانيه خود تاکید کرد: امروز وحوش زمانه و قصابان انسانیت، برای نیل به اهداف نامشروع خود از هیچ جنایتی دریغ ندارند و با ریختن خون کودکان و زنان مظلوم و بی‌گناه غزه، واقعی‌ترین جلوه دموکراسی و حقوق بشر مورد نظر خویش را به رخ جهانیان می‌کشند! و ارمغان لیبرالیسم به انسان امروز را برای همگان به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه خوارزمی در محکوميت حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه به شرح زير است:

 "وسیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون "...

 بار دیگر، تاریخ در قرن بیست و یکم، رویدادی را تجربه می‌کند، که این روزها به واسطه شقی‌ترین و وحشی‌ترین کسان، به وقوع می‌پیوندد و انسان‌های بی‌گناه را به فجیع ترین شکل به خاک و خون می کشند. امروز وحوش زمانه و قصابان انسانیت، برای نیل به اهداف شوم و نامشروع خود، از هیچ جنایتی دریغ نمی کنند و با ریختن خون کودکان و زنان مظلوم و بی گناه غزه، واقعی‌ترین جلوه دموکراسی و حقوق بشر مورد نظر خویش را به رخ جهانیان می کشند! و ارمغان لیبرالیسم به انسان امروز را برای همگان به نمایش گذاشته اند.

 آنچه را که امروز در غزه شاهد آن هستیم، نمایش فجیع ترین و شدیدترین جلوه‌های وحشی‌گری و ظلم و تجاوز به حقوق اولیه مردان، زنان و کودکان بی گناه می باشد، که از سوی رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی و با حمایت های بی دریغ مدعیان سینه چاک آزادی، دموکراسی و حقوق بشر، در حق مسلمانان غزه انجام می شود. بدون شک این نسل کشی وحشیانه، بیش از هر چیز نشانه ای مبرهن از ضعف بیش از پیش این غده سرطانی می باشد و رژیم منحوس صهیونیستی این حملات ددمنشانه را برای استتار مشکلات مختلف خود، پی گرفته است.

سکوت خفت بار شیوخ مزدور عرب و مجامع عربی از جمله؛ اتحادیه عرب از یک سو، و بی تفاوتی ننگین سازمان های بین المللی مدعی حقوق بشر از سوی دیگر؛ همگی نشانه این است که فلسفه اصلی وجود این سازمان ها، تنها استفاده ابزاری از آن ها برای منافع و مطامع شوم قدرت های استکباری می باشد.

 همچنین این رویداد دردآور از سویی هم امتحانی بزرگ برای سران کشورهایی که در آن ها انقلاب به وقوع پیوسته، می باشد، که با دفاع از برادران مسلمان خود، پایبندی خود به خون شهیدان انقلاب خویش را نشان دهند.

 البته آنچه که غیرقابل انکار است، این است که امروز و به ویژه بعد از جنگ 22 روزه، فلسطین دیگر فلسطین قبل نیست، بلکه جوانان فلسطینی با مقاومت و استقامت بار دیگر جواب این همه ظلم و جور، وحوش زمانه را داده و با پایداری در مقابل حملات بی رحمانه اسرائیل غاصب نام خود را به عنوان نماد مقاومت و پایداری در عصر جدید ثبت خواهند کرد.

 ما دانشجویان دانشگاه خوارزمی، ضمن هم دردی و همدلی با برادارن مسلمان خود در غزه، جنایات رژیم جاعل صهیونیستی را محکوم کرده از همه مسلمانان به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان دعوت می کنیم، به هر نحو ممکن برای حمایت از برادران خود به پا خیزند. والسلام علی من اتبع الهدی

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار