فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به حماسه آفرینی های فرماندهان و سپاهیان و نیروهای پایگاه دوم شکاری تبریز در این پیروزی گفت: لشگر عاشورا و رزمندگان آذربایجانی چندین برهه تعیین کننده در طول دفاع مقدس داشتند که فتح سوسنگرد از زرین ترین این لحظات بود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، سردار پور جمشیدیان ، امروز در مراسم بزرگداشت 32 مین سالروز فتح سوسنگرد و تجلیل از رزمندگان و فرماندهان ، با بیان اینکه سوسنگرد نماد مظلومیت و مقاومت در سالهای ابتدائی جنگ تحمیلی بود، افزود: بزرگترین دستاورد رزمندگان و مردم تبدیل جنگ به یک فرصت برای وحدت آحاد مردم کشورمان بود.

وی حضور آیت ا... شهید مدنی و مقام معظم رهبری در جبهه نبرد سوسنگرد را عامل افزایش روحیه رزمندگان در آن برهه سخت و نفس گیر ذکر کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، عزت و سربلندی کنونی کشورمان را مدیون رشادتهای رزمندگان دانست.

سردار نصرتی افزود : در طول 200 سال اخیر جنگهای متعددی در کشورمان به وقوع پیوسته که بر اثر بی کفایتی زمامدارن وقت توهین ها و ظلمهای بی سابقه ای به مردم کشورمان شد ولی اکنون درسایه رهبری مدبرانه و حکیمانه ولی فقیه ، کشورمان در راه عزت و سربلندی گام بر می دارد.

در این مراسم که جمعی از فرماندهان سپاه عاشورا و پایگاه دوم شکاری تبریز و ارتش حضور داشتند، برخی از رزمندگان نبرد فتح سوسنگرد به ذکر خاطراتی از آن روزها پرداختند و همچنین نیز با اهدای لوح تقدیر و جوائزی از طرف فرماندهی سپاه عاشورا از آنان تقدیر به عمل آمد. /ب

 

برچسب ها: فتح ، سوسنگرد ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.