حملات رژيم صهيونيستي به غيرنظاميان در نوار غزه نشانه ضعف اين رژيم و ناتواني آن در رسيدن به اهداف عمليات نظامي اش در غزه است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه الجزيره ؛ خون، ويراني، شهيد و زخمي نتيجه عمليات نظامي جديد اسرائيل در نوار غزه است. اين خانه فلسطيني در محله الزيتون غزه يکي از دهها خانه فلسطيني است که جنگنده هاي اسرائيلي بدون هيچ هشداري آن را هدف قرار دادند.

زن فلسطيني که خانه اش در اين حمله هوايي تخريب شده است گفت: خدا ما را کفايت مي کند و او بهترين وکيل است. خدا اسرائيل را شکست دهد و خشم و غصب خود را بر سر آنها بريزد.
 
يک شهروند فلسطيني گفت: ما در خانه خود خواب بوديم که از صداي انفجار بيدار شديم. زماني که به اينجا آمديم ديديم خانه به طور کامل ويران شده است. ما پيکرهاي شهدا و زخمي ها را از زير آوار خارج کرديم.

در ادامه اين گزارش آمده است: با وجود افزايش شمار قربانيان غيرنظامي در نوار غزه، حملات هوايي اسرائيل همچنان بدون هيچ محدوديتي ادامه دارد. حملات هوايي اسرائيل مراکز پليس و امنيتي دولت فلسطيني در غزه را ويران کرد. اسرائيل همچنين خودروهاي غيرنظامي و خبرنگاران در غزه را هم هدف حمله خود قرار مي دهد.

ايهاب الغصين رئيس دفتر رسانه اي دولت حماس گفت: اشغالگران در عرصه داخلي شکست خورده هستند و تلاش مي کنند با کشتن فلسطيني ها خود را تقويت کنند. اما ما به آنها مي گوييم ملت فلسطين نمي ترسد و ملت فلسطين همچنان پايدار باقي خواهد ماند.

 گروههاي مبارز فلسطيني از هيچ تلاشي براي پاسخ دادن به حملات اسرائيل فروگذار نمي کنند و به شليک موشک ها و خمپاره به سوي شهرک هاي اسرائيلي ادامه مي دهند. فلسطيني ها معتقدند حملات به خانه ها و مراکز امنيتي و دولتي نشانه ناتواني و ورشکستگي امنيتي و سياسي اشغالگران در رسيدن به اهداف عمليات نظامي در غزه است.

خضر عباس تحليلگر مسايل سياسي در غزه گفت: دشمن صهيونيستي بر اساس ماهيت خود هر زمان که در عمليات نظامي ناکام مي ماند، به حمله به غيرنظاميان متوسل مي شود تا مقاومت را براي پذيرفتن شروط مورد نظر اين رژيم زير فشار قرار دهد.

برچسب ها: ناتوانی ، اسرائیل ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار