در بازی هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور تیم کاله آمل یکی از مدعیان حاضر در این پیکارها مقابل تیم میزبان خراسان سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

بهروز عطایی، سر مربی تیم والیبال کاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما در این هفته روز بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم و خوب بازی نکردیم و با اشتباهات زیاد خود به امتیاز آوری حریف کمک کردیم، عدم تمرکز و عدم آمادگی ذهنی شاگردانم عاملی شد برای آنکه نتوانیم مقابل خراسانی ها کیفیت خوبی را از خود بروز دهیم.

وی یادآور شد: حریف در وهله اول و در شروع دیدار، آمادگی انجام یک بازی سخت و حساس را مقابل ما نداشت اما در جریان بازی به خصوص در ساعت نخست توانست خود را در زمین پیدا کرده و نتیجه را به نفع خود به پایان رساند.

عطايي یادآور شد: خراسانی ها در این بازی علی رغم تصورات ما جنگنده و پر خطر ظاهر شدند و موفق به شکست تیم کاله آمل که یکی از مدعیان حاضر در مسابقات امسال است، شدند. به نظر من نوع نگاه ما سبب و عامل اصلی باخت بود.

وی یاد آور شد: شاگردان من همانهایی هستند که در پنج هفته اول مسابقات لیگ برتر تمام حریفان رادر هم می کوبند، حال نباید به خاطر نتایج 2 هفته اخیر ارزش های فنی آنها را زیر سوال برد، آنها در این هفته ها بهسنگ بزرگی خورده اند و نتوانستند به خوبی توانایهایشان را به نمایش بگذارند.

وی گفت: نباید تیم میزان خراسان را دست کم گرفت، مشهدیان کسانی بودند که تیمهای پیکان و ارومیه را در طول لیگ برتر امسال شکست دادند پس نباید گفت جز ومدعیان نیستند و می توان آنها را راحت شکست داد.

عطايي یادآور شد: ما برای بازگشت به شرایط روحی و روانی هفته های گذشته خود باید نگرش و روش بازی خود را به طور کلی تغییر دهیم، من به توانایی و پتانسیل شاگردانم ایمان دارم به طور قطع می توانند در هفته های آینده با ارائه بازیهای خوب و غلبه بر حریفان گذشته را جبران کنند.

وی یادآور شد: خوشبختانه نتایج کسب شده در هفته هفتم لیگ برتر تاثیر چندانی در جایگاه تیمها در جدول رده بندی نداشت به طور قطع ما فرصت جبران داریم. /آق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار