هفته پنجم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور فردا چهارشنبه 17 آبان با برگزاری شش دیدار در استان های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور رویارویی تیم شهرداری ارومیه و بازرگانی جواهری گنبد دراستان گلستان از مهمترین رویداد های مهم هفته محسوب می‌شود، شاید گنبدی ها جایگاه قعر جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند اما نبرد قطب های والیبال کشور شهر گنبد که تماشاگرانش زبانزد اهالی والیبالی محسوب می‌شوند، بسیار حساس و جذاب خواهد بود.

* باریج اسانس کاشان- سایپا
نبرد تجربه های جوان

در دیگر بازی هفته پنجم تیم باریج اسانس کاشان میزبان سایپاست، ترکیب بازیکنان 2 تیم را والیبالیست های جوان تشکیل می‌دهند، برخلاف تصور همگان بازیکنان جوان 2 تیم کم تجربه نیستند اکثر آنها سابقه حضور در ترکیب تیم های ملی رده های سنی مختلف را دارند به همین دلیل می‌توان بازی فردا را یک دیدار جوان والیبال با بهره گیری از نیروهای جوان دانست، اگر امیر غفور قطر پاسورهای علی بهبودی بکار افتد به طور قطع مهار کردن وی غیرقابل تصور خواهد بود.

نارنجی پوشان نیز با حضور بابک فیاضی سامان فائزی و دیگر مهره های جوان خود انگیز بالایی برای جبران شکست بازی هفته چهارم دارند.

* آلومینیوم المهدی بندر عباس- پیکان
خودرو سازان جبران می‌کنند

یکی از بازی های حساس این هفته در شهر بندر عباس و سالن فجر میان تیم های آلومینیوم المهدی عباس و پیکان برگزار خواهد شد، خودروسازان که در هفته سوم نتیجه را به تیم میزان خراسان در یک بازی خانگی واگذار کرده بودند در هفته جاری فقط برای جبران به بندرعباس می‌روند، آرش کشاورزی که در مقابل مشهدیها برای دقایقی در هر ست به زمین می آمد.

به طور قطع این هفته به عنوان یار کلیدی واصلی پیکان محسوب خواهد شد بندرعباسی ها هم در یک بازی خانگی به دنبال استفاده از حق میزبانی هستند، آنها که هفته گذشته در یک بازی نزدیک و پنج دسته مقابل گنبد به پیروزی دست یافتند با انگیزه مضاعف میزبان حریف تهرانی خود هستند.

کاله – شهرداری تبریز
آملی ها در پی تثبیت صدرنشینی

تیم والیبال کاله آمل در یک بازی خانگی این هفته مقابل تیم شهرداری تبریز در سالن پیامبر اعظم شهر آمل صف آرایی خواهد کرد.

شاگردان بهروز عطایی که اکثر آنها جزو ملی پوشان هستند هفته گذشته برای نخستین بار یک ست را به سایپا واگذار کردند واین امر موجب نارضایتی سرمربی شده بود، آنها در مقابل تبریزیها در صدد جبران اشتباقهات گذشته خود بوده و می خواهند با اختلاف پوئن بالا حریف را شکست دهند، تبریزیها که هفته گذشته نتیجه را به نوین کشاورز در شرایطی 2 بر صفر جلو بودند واگذار کردند، با هدف انجام یک بازی سنگین و خوب به آمل سفر می کنند.

*میزان خراسان – متین ورامین
تقابل مربیان مدعی

تیم والیبال میزان خراسان که در بازی گذشته با شکست خودروسازان در تهران عنوان شگفتی ساز را به خود اختصاص داده بود این هفته در سالن مهران مشهد به مصاف تیم متین ورامین می رود.

شاگردان مصطفی کارخانه برای جبران شکست سه بر یک هفته چهارم مقابل یزدیها به مشهد سفر می کند، جبار قوچان نژاد که تاکنون شاگردانش توانسته اند به نمایندگی از والیبال مشهد نتایج قابل قبولی را کسب کنند می خواهند این روند را به نحو مطلوب و صحیح دنبال کنند تا جایگاهشان را در جدول رده بندی در مکان سوم حفظ کنند.

*نوین کشاورز – پیشگامان کویر یزد
جنگنده های پایتخت نشین میزبان مدعیان بی صدا

تیم والیبال نوین کشاورز در تک بازی پایتخت این هفته میزبان تیم پیشگامان کویر یزد است، جنگنده های پایتخت نشین در شرایطی به مصاف تیم پیشگامان کویر یزد می روند که هر 2 تیم در هفته چهارم لیگ برتر موفق به غلبه بر حریفان خود هستند، شاگردان مسعود آرمات در اوج جوانی به حریفان خود نشان دادند که حریف دست و پا بسته ای نخواهند بود و باید آنها را جدی گرفت، یزدیها هم امسال یکی از تیمهای قدرتمند و قوی محسوب می شوند که به طور کامل در سکوت روند رشد و پیشرفت را طی می کنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار