نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در واکنش به اعتراض مربی تیم گاز تهران در مورد بازی خشن عیسائیان و وضعیت داوی گفت: نمی دانم چرا باخت تیم ها همیشه تقصیر داور می شود.

فاطمه کرم زاده در گفتگو با خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران  در مورد مصاحبه مربی تیم گاز تهران و محکوم کردن بازی خشن تینا عیسائیان تاکید کرد:  متاسفانه این صحبت ها از سوی تیمی مطرح می شود که با 47 امتیاز  می بازد در حالی که آیرین ملکیان ناظر بازی ای که عیسائیان در آن محکوم به بای خشن شد همه چیز را روشن کرد و اصلا چنین مسائلی در بازی  وجود نداشته حتی خطای بازیکن دیگری را به اسم عیسائیان مطرح می کنند.


*** تیم گاز در این دوره بد کار کرد

 نایب رئیس  بانوان بسکتبال  از تیم گاز تهران می گوید: انصافا تیم گاز در این دوره واقعا بد کار کرد و حالا هم تنش ایجاد می کند مربیان به کار مربیگری خود بپردازند موفقه خواهند بود تا دخالت در کار داوران  برای بازی گاز هم دو داور  بین المللی و یک داور ملی را در نظر گرفتیم که از این نفرات بهتر نداریم.

 کرم زاده تاکید کرد: نمی دانم چرا باخت تیم ها همیشه تقصیر داوران می شود در مورد بازی عیسائیان هم سرپرست فنی، داور و ناظر مساباقت بدون استثنا تاکید کردند که مشکل خاصی نداشته و گویا تنها قصد تصعیف بازیکن را دارند./آق

برچسب ها: کرم زاده ، نایب ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار