عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر نقش جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدافع حل مشکلات سوريه گفت: برگزاری نشست‌ گفتگوي ملي سوريه از سوي ایران با حضور مقامات بسياري از كشورهاي منطقه توان دیپلماتیک کشورمان در حل مشكلات جهان را اثبات مي‌كند.

رضا روستاآزاد عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره برگزاری نشست بررسی وضعیت سوریه در ایران گفت: به طور حتم برگزاری چنین نشست‌ها و سلسه جلسات با حضور مخالفان و مدافعان دولت سوریه در تحولات این کشور نقش مثمرثمري خواهد داشت و سبب حل مشكلات اين كشور به صورت مسالمت‌ آميز خواهد شد.

وی افزود: انتظار مي‌رود در اين نشست نسبت به اقدامات مخالفان دولت سوريه كه از نظر مالي از سوي مقامات دولت‌هاي غربي به خصوص آمريكا حمايت مي‌شوند اقدام جدي صورت گيرد.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر نقش جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدافع حل مشکلات در سوریه ادامه داد: به طور حتم برگزاری نشست‌ گفتگوي ملي سوريه از سوی كشورمان با حضور مقامات بسياري از كشورهاي منطقه توان دیپلماتیک ايران در حل مشكلات منطقه و جهان را اثبات  مي‌كند و ميزان نفوذ قدرت‌هاي استكباري در خاورميانه را كاهش مي‌دهد لذا در روند بهبود تحولات سوريه نقش بسزايي خواهد داشت.

انتهاي پيام/

برچسب ها: احزاب ، ایثارگران ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار