تیم فوتبال صبای قم در دیداری از هفته ی پانزدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس میهمان سایپای البرز بود که در پایان با دو گل مغلوب حریف خود شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در این دیدار که عصر روز گذشته در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد شاگردان صمد مرفاوی با دو گل مغلوب شاگردان مجتبی تقوی شدند.
در نیمه ی اول این دیدار هر دوتیم با ارائه ی یک بازی متعادل و خلق چند موقعیت با نتیجه ی بدون گل به رختکن رفتند و نیمه ی دوم نیز به همین شکل پیش می رفت تا اینکه در دقیقه ی 80 رضا کرمانشاهی داور این دیدار با اعلام یک ضربه ی پنالتی از یک صحنه ی مشکوک معادلات را تغییر داد و سایپایی ها توسط مجید غلام نژاد به گل اول این دیدار دست یافتند.
5 دقیقه ی بعد کاوه رضایی بازیکن جوان تیم سایپای البرز با یک شلیک زیبا و دیدنی از پشت محوطه ی 18 قدم دروازه حامد لک و صبای قم را برای دومین بار گشود تا کار با همین نتیجه به پایان برسد و صمد مرفاوی و شاگردانش با 20 امتیاز همچنان در رده ی دهم جدول باقی بمانند.
این نتیجه در حالی به دست آمد که صبا از ابتدای حضور صمد مرفاوی روی نیمکت این تیم در 6 بازی با 3 تساوی، 2 باخت و یک برد فقط 6 امتیاز کسب کرده است و این نتیجه وضعیت خوبی را نشان نمی دهد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.