یک فعال سیاسی برزیلی گفت: نشست گفتگوی ملی سوریه کاملا منطبق با صلح جهانی بوده و مذاکره تنها راه حل پایان بحران سوریه است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "گومز" فعال سیاسی برزیلی در اجلاس گفتگوی ملی سوریه که در هتل استقلال تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت: شعار نشست امروز اجلاس گفتگوی ملی سوریه که عبارت است از "دموکراسی آری، خشونت نه"، کاملا منطبق با صلح جهانی بوده، چرا که گفتگوی ملی تنها راه حل پایان بحران سوریه است.

وی با اشاره به تلاش جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران سوریه افزود: برزیل با داشتن فاصله زیاد جغرافیایی با این کشور تلاش دارد که بحران سوریه را حل کند، چرا که با افزایش نیروهای خارجی در این کشور، بحران سوریه شدت یافته و شرایط سختی برای ملت این کشور ایجاد شده است.

گومز با اشاره به تبلیغات سوء کشورهای غربی و بویژه آمریکا علیه مردم و کشور سوریه گفت: خواسته‌های ملت سوریه هیچ ارتباطی با معارضین و خشونت‌طلبان ندارد، لذا آمریکا و هم‌پیمانان آنها خواهان تجزیه سوريه و نفوذ خود در خاک این کشور هستند تا بتوانند نقشه‌های امپریالیستی خود را در منطقه ایجاد کنند.

این فعال سیاسی برزیلی خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست، نشان‌دهنده آن است که نیروهای صلح‌طلبی در دنیا وجود دارند که آرامش و ثبات را در جهان خواستارند.

انتهاي پيام/ش

برچسب ها: گومس ، برزیل ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار