دبيرکل دفتر تحکيم وحدت گفت: مقاومت فلسطين نشان داد که ديگر آبرويي براي رژيم غاصب صهيونيستي باقي نمانده است.

مهدي اميريان دبيرکل دفتر تحکيم‌ وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، پيرامون جنايات صهيونيست‌ها نسبت به مردم غزه گفت: در شرايط امروز که جهان اسلام و خاورميانه در مقابل سياست‌هاي رژيم صهيونيستي قرار گرفته‌اند، ادامه چنين اقداماتي بيش از پيش موقعيت صهيونيست‌ها را به خطر مي‌اندازد و سران صهيونيست بايد باور داشته باشند که ديگر اقتدار گذشته خود را در ميان مردم منطقه ندارند.

وي ضمن محکوميت جنايات رژيم غاصب صهيونيستي عليه مردم بي‌دفاع غزه گفت: اين اقدامات نشانگر ضعف اسرائيل و مقاومت و ايستادگي مردم غزه نشان داده که ديگر آبروي براي رژيم غاصب صهيونيستي باقي نمانده است.

اين فعال دانشجويي با اشاره به حمايت آمريکا از  اقدامات صهيونيست تصريح کرد: همانطور که در مناظرات آمريکا در انتخابات رياست جمهوري نيز ديديم که کانديداهاي رياست جمهوري آمريکا براي حمايت از اسرائيل از يکديگر سبقت مي‌گرفتند و حمايت از صهيونيست تنها وجه مشترک ميان کانديداهاي جمهوري‌خواه و دموکرات بود.

وي اضافه کرد: يکي از سياست‌هاي اصول دولت آمريکا حمايت از رژيم صهيونيستي است که براي اين امر حاضر شده است مشروعيت و مقبوليت دولت خود را نيز زير سوال ببرد.

اميريان در پايان خاطر نشان کرد: پيشنهاد مي‌کنيم که دولت آمريکا در يک نظر سنجي از مردم کشور حمايت خود را از رژيم صهيونيستي به پرسش بگذارد چرا که ما مطمئنيم اقدامات دولت آمريکا در حمايت از رژيم صهيونيستي به نفع مردم کشورش و مورد تاييد ملت آمريکا نيست.

انتهای پیام/
برچسب ها: امیریان ، آمریکا ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار