با توجه به آنکه مسئولان سازمان لیگ فدراسیون والیبال به طور شفاهی اعلام کردند که " حسن ا... شیر کوند" تا اطلاع ثانوی حق بازی در مسابقات لیگ را ندارد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  با توجه به آنکه کمتر از پنج ساعت به شروع مسابقات هفته هفتم لیگ برتر باقی مانده اما هنوز مسولان باشگاه شهرداری ارومیه در صدد هستند تا با رایزنی های مختلف با مسئولان فدراسیون والیبال  و سازمان لیگ شرایط را برای حضور " شیر کوند" در ترکیب  امروز تیم فراهم کنند.



 آنها معتقدند که نمی توان فردی را بدون اجرا و صدور حکم کمیته انضباطی و صرفا به طور شفاهی محکوم کرد.


 من حکمی صادر نکردم/ محرومیت موقت از اختیارات سازمان لیگ است


 علی فرخی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال گفت:  من در خصوص وضعیت احسن ا..شیر کوند هیچ حکمی صادر نکرده ام.
 علی فرخی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال افزود: در خصوص وضعیت احسن ا.. شیر کوند و چگونگی ادامه حضورش در مسابقات لیگ برتر امسال فردا دوشنبه 29 آبان ماه در جلسه کمیته انضباطی که با حضور شیر کوند و مسئولان باشگاه و اعضای کمیته و دیگر مسئولان برگزار می شود تصمیم گیری خواهد شد.



 وی در خصوص حضور شیر کوند در بازی امروز اظهار داشت:  در مورد این موضوع باید از مسولان سازمان لیگ پرسید،  به طور کلی از اختیارات سازمان  لیگ است که تصمیم بگیرند  تا تشکیل  جلسه کمیته انضباطی بازیکن تا اطلاع ثانوی و یا حتی یک جلسه از حضور  در مسابقات محروم شود.

لازم به ذکر است در هفته ششم مسابقات ليگ برتر احسن اله شيرکوند در خلال بازي تيمهاي شهرداري اروميه و سايپا مسعود يزدان پناه سر داور بازي را از سکوي قضاوت پائين کشيد و وي را مورد ضرب و شتم قرار داد./با

 

 

برچسب ها: شیرکوند ، کمتر ، پنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.