آمران به معروف و ناهیان از منکر استان قم در بیانیه ای خواستار برخورد قاطعانه، سریع و قانونی دستگاه های قضایی و انتظامی با مظاهر منکر و فساد شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم،گردهمایی بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر استان قم که با سخنرانی مدیر حوزه‌های علمیه، در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با قرائت بیانیه ای پایان یافت.

در این بیانیه با اشاره به اینکه‌ دشمن برای مقابله با نظام اسلامی و انحراف جامعه به ویژه نسل جوان، جنگ فرهنگی خود را با تمام توان آغاز کرده ، آمده است: ما آمرین به معروف و ناهیان از منکر در عمل به وظیفه شرعی، انقلابی و سیاسی خود و لبیک‌گویی به ندای هل‌من ناصر ینصرنی اباعبد‌الله(ع) و عمل به رهنمود‌های حضرت امام راحل‌ (ره) و رهبر معظم انقلاب با تمام وجود در راه احیای معروف و مبارزه با منکر در صحنه حاضر خواهیم بود.

در ادامه این بیانیه،‌ بر برخورد قاطعانه، سریع و قانونی با مظاهر منکرات و فساد از سوی دستگاه های قضایی و انتظامی و ایجاد نشست ‌های نظریه‌پردازی برای نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر از سوی حوزه‌های علمیه تأکید شده است.

در پایان این بیانیه از عموم مردم خواسته شده تا برای انجام وظیفه شرعی خود در ترویج فرهنگ تذکر لسانی و تقویت بنیان‌های خانواده، مظاهر منکر و فساد را از جامعه برچینند ، و در این زمینه مجلس و دولت نیز با قانون‌گذاری و اجرای درست قوانین، امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نهادینه کنند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.