مرد سارق به زنان می گفت براي دريافت وام بايد مبلغ يک ميليون تومان به يک حساب صندوق قرض الحسنه در بازار بريزند و با وساطت او بعد از يک ماه ۱۰ ميليون تومان وام پرداخت مي شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، مرد شيادي که زنان را به عنوان مسافر سوار خودرو مي کرد و به آنها وعده مي داد مي تواند براي شان وام بگيرد نقشه سرقت از آنها را در سر مي پروراند.

چندي پيش زني سراسيمه خود را به کلانتري تهرانپارس رساند و از مردي که به بهانه پرداخت وام از وي يک ميليون تومان سرقت کرده بود شکايت کرد. وي به ماموران گفت: به عنوان مسافر سوار يک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکي رنگ شدم. راننده خودرو مردي ميانسال بود که در بين راه دائم با تلفن همراهش درباره پرداخت وام صحبت مي کرد.

من که ناخودآگاه به حرف هايش گوش مي دادم از او درباره پرداخت وام پرسيدم و او هم گفت براي دريافت وام بايد مبلغ يک ميليون تومان به يک حساب صندوق قرض الحسنه در بازار بريزم و با وساطت او بعد از يک ماه ۱۰ ميليون تومان وام پرداخت مي شود.

من هم به خاطر نياز شديد مالي که براي تامين هزينه درمان فرزندم داشتم، از حساب بانکي ام مبلغ ۸۰۰ هزار تومان برداشت کردم و همراه او راهي صندوق قرض الحسنه شديم. در بين راه او خودرواش را مقابل ساختماني متوقف کرد و گفت چند دقيقه در آنجا کار دارد.

من هم از خودرو پياده شدم اما همان لحظه در حالي که تمام وسايلم ازجمله ۸۰۰ هزار تومان پولم داخل خودرو بود او پايش را روي گاز گذاشت و فرار کرد. در پي اين شکايت، تحقيقات پليس در اين باره آغاز شد.

بررسي هاي اوليه نشان مي داد متهم تحت تعقيب علاوه بر اين زن از افراد ديگري نيز با اين ترفند سرقت کرده است. براساس اطلاعات به دست آمده متهم چند روز بعد در حالي که يک زن نيز همراهش بود بازداشت شد و با انتقال متهم و زن همراهش به پليس آگاهي معلوم شد زن جوان نيز طعمه اوست.

متهم ۴۵ ساله که سياوش نام دارد ضمن پذيرفتن اتهامش گفت تا به حال از ۱۵ زن با اين شيوه سرقت کرده است. براساس اين گزارش هم اکنون متهم در بازداشت به سر مي برد و تحقيقات از او ادامه دارد.
برچسب ها: سرقت ، وام ، مرد دزد ، زنان ، باشگاه ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار