مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه اجازه فروش هر دو نوع این واحدها ممنوع است گفت: این مهم با هدف جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی بنگاهها و دلالان و دستیابی به سودهای کلان و بادآورده صورت گرفته است .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به احداث واحدهای مسکن مهر ملکی و 99 ساله خاطرنشان کرد: بخشی از دهک های اجتماعی جامعه و اقشار متوسط می توانند در این واحدها ساکن شوند که تفاوت آنها فقط در قیمت کارشناسی زمین است.

وی با تکذیب برخی خبرها مبنی بر وجود مشکل در سیستم فاضلاب شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد: در هر سه پروژه سایت ها، سیستم فاضلاب مستقل طراحی شده که به تایید شرکت آب و فاضلاب کشور رسیده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: این شهر باهدف انتقال و اسکان 400 هزار نفر از ساکنان تهران طراحی شده است .

وی راه اندازی خطوط مترو، احداث شهربازی بزرگ و مدرن و احداث استادیوم 50 هزار نفری را از جاذبه های در نظر گرفته شده به منظور تحقق این هدف عنوان و خاطرنشان کرد: شرکت عمران پردیس آماده استقبال از هر گونه افراد حقیقی و حقوقی با شرایط قانونی برای توسعه این شهر است .

شهر پردیس با توجه به قرار گرفتن در مسیر آزاد راه تهران- شمال، برخورداری از آب وهوای مطبوع از جاذبه های زیادی برای سکونت تهرانی ها برخوردار است./س

برچسب ها: مسکن مهر ، پردیس ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.